اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سردار ‌احمدی‌مقدم در ‌بازدید از مرزهای سیستان‌و‌بلوچستان‌:

‌نیروهای «کنترل و انسداد‌» در مرزهای سیستان و بلوچستان مستقر‌ می‌شود‌

فرمانده ناجا از استقرار ‌نیروهای «کنترل و انسداد‌» در مرزهای سیستان و بلوچستان خبر داد و‌ گفت: با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تا پایان نیمه اول سال 93، مرزهای جنوب سیستان و بلوچستان تحت حاکمیت نیروهای امنیتی قرار می‌گیرد.

‌نیروهای «کنترل و انسداد‌» در مرزهای سیستان و بلوچستان مستقر‌ می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار اسماعیل احمدی مقدم ظهر امروز پس از بازدید از مرزهای سیستان و بلوچستان ‌اظهار داشت: با حضور قوی‌تر سپاه و مشارکت آنها در مرزها، تا پایان نیمه اول سال 93، نیروهای «کنترل و انسداد مرزها» در مرزهای سیستان و بلوچستان مستقر‌ خواهند شد.

وی افزود: تلاش می‌شود جاده مرزی نیز احداث شود به طوری که تمام نقاط سیستان و بلوچستان در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران قرار گیرند.

فرمانده ناجا ادامه داد: هر‌گونه اقدامی که علیه امنیت ملی ایران صورت گرفته یقینا در آن رد‌پایی از سرویس‌های جاسوسی وجود داشته است.

احمدی‌مقدم افزود: امیدواریم این گروه دست به هیچ حماقت و اشتباهی نزنند و با توجه به اینکه ریشه در استان دارند سعی کنند امکان بازگشت خود به آغوش خانواده را فراهم و جرم خود را سنگین‌تر نکنند.

فرمانده ناجا گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان مبارزه با گروهک‌های تروریستی را تعطیل نخواهد کرد بلکه با توان بیشتری وارد عمل می‌شود.

احمدی‌مقدم در خصوص ورود آب به دریاچه هامون نیز تصریح کرد: دستور العمل‌هایی نسبت به بازگشایی ورود آب رودخانه هیرمند وجود دارد که ابلاغ شده و هر قسمی که ضرورت بازگشایی برای ورود آب به دریاچه هامون داشته باشد، حتما باز خواهد شد.

وی در ادامه از احداث 90 برجک در این استان خبر داد و گفت: 90 برجک مرزی در 6 ماهه آینده در مکان‌هایی که جانمایی شده احداث خواهد شد.

انتهای پیام/75005/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول