اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد

برخورداری از فکر جهادی؛ روش درست مقابله با جنگ نرم

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اهمیت به توانمندسازی ابعاد تربیتی در آموزش و پرورش گفت: روش درست مقابله با جنگ نرم در برخورداری از فکری جهادی و توسل به تکنولوژی و علم است.

برخورداری از فکر جهادی؛ روش درست مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عبدالرضا فولادوند ظهر امروز در همایش روز امور تربیتی و تربیت اسلامی در همدان ضمن انتقاد به عملکرد سایر دستگاه‌ها در راستای تقدیر از مربیان آموزش و پرورش اظهار داشت: سال‌های سال، مجموعه آموزش و پرورش خود به تقدیر از مربیان پرورشی پرداخته که امیدواریم با هدف قدرشناسی از معلمان، این مهم مورد توجه دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

وی تربیت، پرورش و تزکیه را از مهمترین آموزه‌های دینی دانست و افزود: در آیات و روایات بسیار به مسئله تربیت، پرورش و تزکیه نفس پرداخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به سوره مبارکه «شمس» در اهمیت به مسئله تربیت از سوی خداوند افزود: در هشت آیه نخست شمس بعد از سوگند به خورشید، ماه، روز، شب، آسمان و زمین به «روح آدمی» قسم یاد شده که می‌تواند به تزکیه نفس بپردازد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در برچیدن ریشه‌های تربیتی طی سال‌های آغازین انقلاب خاطرنشان کرد: با ترور استاد تزکیه و تربیت، شهید مطهری، دشمنان سعی در ریشه‌کن شدن  تلاش‌های تربیتی در ایران داشتند.

فولادوند، فرهنگ ایثار و شهادت در بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را نتیجه تربیت صحیح دانست و افزود: برپایی نماز شب، ازخودگذشتگی، بی‌اعتنای به زرق و برق دنیا و دفاع از دین خدا حاصل تربیت صحیح رزمندگان بوده است.

وی خطاب به جمع گفت: ما به عنوان متولیان آموزش و مربی  نوباوگان ایران اسلامی باید توسعه‌دهندگان پرورش خوب در جامعه باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اهمیت به توانمندسازی ابعاد تربیتی در آموزش و پرورش افزود: امروزه روش درست مقابله با جنگ نرم، در برخورداری از فکری جهادی و توسل به تکنولوژی و علم خواهد بود.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش همدان نیز با اشاره به سی و سومین سالگرد تأسیس نهاد پرورشی افزود: مربیان باید به موضوع تعلیم و تربیت همه دانش‌آموزان توجه کنند و از هیچ یک از آنها غفلت نداشته باشند. 

حسن مظاهری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در توجه به اقتصاد مقاومتی افزود: طی همه لحظات تیر و ترکش دشمنان روانه نظام انقلاب اسلامی شده که باید در این راستا هوشیار بود.

در پایان این مراسم از 35 نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش تقدیر شد.

انتهای پیام/89026/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول