اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواشناسی استان البرز:

هوای البرز ابری و بارانی می‌شود

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز از ورود سامانه بارشی جدیدی به این استان خبر داد.

هوای البرز ابری و بارانی می‌شود

منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی هفته گذشته شاهد آسمانی صاف، جوی پایدار و افزایش دما در استان البرز بودیم.

وی تصریح کرد: این شرایط با ورود سامانه بارشی جدیدی به آسمان استان از شامگاه چهارشنبه تغییر کرده و از صبح امروز شاهد افزایش ابرها و وزش باد در نقاط مختلف البرز بودیم.

مدیر کل اداره هواشناسی استان البرز بیان داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی، از صبح امروز آسمان البرز ابری بوده و انتظار بارش‌های پراکنده را داریم.

* کاهش دما در استان البرز

رحمانیان گفت: این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف بوده و به طبع آن کاهش دما طی روزهای آینده را شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه این شرایط تا چه زمانی تداوم دارد، گفت: بر اساس نقشه‌های ماهواره‌ای و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، تا اواسط هفته آینده آسمان استان البرز ابری و همراه با بارش‌های پراکنده است.

مدیر کل اداره هواشناسی استان البرز افزود: در روزهای اخیر دمای هوا در مرکز استان البرز در گرم‌ترین ساعات حدود 15 درجه بود که در روزهای آینده با کاهش حدود 3 درجه‌ای مواجه می‌شویم.

رحمانیان متذکر شد: این شرایط در مناطق کوهستانی و مرتفع تشدید می‌شود، به صورتی که در شهرستان‌هایی چون طالقان و هشتگرد با کاهش بیشتر دما خواجه می‌شویم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌های هواشناسی برای 24 ساعت معتبر است، گفت: ممکن است برخی پیش‌بینی‌ها دچار تغییراتی شود که از طریق رسانه‌ها و همچنین سایت اداره هواشناسی این تغییرات اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/2302/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول