اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

جشن عاطفه‌ها در 80 درصد مدارس استان زنجان برگزار می‌شود

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جشن عاطفه‌ها در 80 درصد مدارس استان زنجان برگزار می‌شود.

جشن عاطفه‌ها در 80 درصد مدارس استان زنجان برگزار می‌شود

حمزه‌علی صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم بضاعت اعتبار دولتی در آموزش و پرورش در نظر گرفته نشده است.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه همه ساله در آغاز سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش با همکاری کمیته امداد جشن عاطفه‌ها را برگزار می‌کند، تصریح کرد: هدایای جمع شده در مدارس در شورای استان جمع‌آوری شده و توسط مدیران به کودکان نیازمند داده می‌شود.

این مسئول آمار دقیقی از کودکان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت در استان وجود ندارد، تاکید کرد: این دانش‌آموزان توسط مدیریت آموزشگاه‌ها شناسایی می‌شود.

وی از جشن نیکوکاری در ایام نزدیک به عید به عنوان یک فعالیت انسان دوستانه یاد و تصریح کرد: این جشن با هدف تامین مایحتاج نوروزی دانش‌آموزان کم بضاعت صورت می‌گیرد.

صمدی از توزیع قلک در مدارس استان زنجان با هدف افزایش حس انسان دوستی در بین کودکان خبر داد و بیان داشت: این قلک‌ها از اوایل دی ماه سال جاری در مدارس توزیع شده است.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان میزان توزیع قلک را شامل 50 درصد از دانش‌آموزان خواند و اذعان داشت: قلک‌ها در پایان بهمن ماه از مدارس جمع آوری و برای ساماندهی به اداره ارسال شده است.

این مسئول استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنان را از طرح‌های نوع دوستانه را مناسب دانست و عنوان کرد: همواره دانش‌آموزان از طرح‌ها استقبال کرده و باعث شده است میزان دریافتی‌های شورای برای کمک ‌کردن به دانش‌آموزان افزایش یابد.

وی محل برگزاری این جشن‌ها را مدارس برخوردار و نیمه برخوردار استان دانست و اعلام کرد: هدایای نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان که در مدارس جمع‌آوری شده است بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

صمدی جشن نیکوکاری را در روز 14 اسفند در مدارس خواند و متذکر شد: این جشن در 15 اسفند در معابر و در روز 16 در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری نمادین جشن نیکوکاری در مدرسه مائده ناحیه یک خبر داد و گفت: مسئولان اداره آموزش و پرورش به صورت نمادین این جشن را در این مدرسه آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/73009/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول