اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم قایقرانی بانوان ملوان انزلی:

تیم قایقرانی بانوان ملوان حامی مالی ندارد‌

سرمربی تیم قایقرانی بانوان ملوان انزلی حضور این تیم در مسابقات جهانی جام باشگاه‌ها در ایتالیا را مستلزم داشتن حامی مالی دانست و گفت: نبود حامی مهم‌ترین مشکل تیم قایقرانی بانوان ملوان است.

تیم قایقرانی بانوان ملوان حامی مالی ندارد‌

عاطفه فتحی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی درباره مشکلات پیش از آغاز مسابقات پیش رو، اظهار کرد: نبود حامی مالی از مشکلات جدی است.

وی با بیان اینکه تیم دراگون‌بوت ملوان تنها تیمی در کشور است که تمرینات منظم خود را در زمستان با دقت پیگیری می‌کند، افزود: تمام تیم‌های دیگر در این فصل در تعطیلات هستند اما تیم دراگون‌بوت ملوان در هفته سه جلسه تمرین می‌کند.

سرمربی تیم قایقرانی بانوان ملوان انزلی به برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان در شهریور سال آینده در ایتالیا اشاره کرد و گفت: ما هنوز اسپانسر پیدا نکردیم که بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: در صورت پیدا شدن اسپانسر بنده قول می‌دهم در رقابت‌های جهانی مذکور مدال کسب کنیم.

فتحی‌نیا با بیان اینکه به دلیل مشکلات مالی اردوی تیم ملی به تعویق افتاد، خاطرنشان کرد: این در حالی بود که اسکلت تیم ملی بچه‌های ما بودند اما پس از گذشت دو ماه که تیم در اردو بود اطلاع دادند که تیم اعزام نمی‌شود.

به گفته وی، از 24 نفر اعضای تیم تعداد 12 نفر آنها ملی‌پوش و سه نفرشان رکورددار هستند.

سرمربی تیم قایقرانی بانوان ملوان انزلی، هزینه یک سال باشگاه مذکور را 5 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: هزینه شرکت در مسابقات جهان 100 میلیون تومان است.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه یادآور شد: تمام هزینه‌ها را از جیب خود می‌پردازیم و انجمن دراگون‌بوت کشور و باشگاه ملوان تا کنون هیچ کمکی به ما نکرده است.

فتحی‌‌پور اضافه کرد: برای اینکه این جوانان به رشته مذکور روی بیاورند حتی شهریه ماهانه نمی‌گیریم و تنها با کمک‌های مردمی این باشگاه را سرپا نگه داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تنها آقایان اسماعیل‌پور، اسماعیل محمدی، ناخدا غلامی و ناخدا باقری از ما حمایت کردند و ما را تنها نگذاشتند.

سرمربی تیم قایقرانی ملوان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس  که چرا مشکلات خود را در جلسه‌ای که مالک باشگاه ملوان سیروس محجوب با هواداران داشت عنوان نکرده است، گفت: تمرکز بیشتر آقای محجوب به فوتبال است و کمکی از جانب وی به ما نمی‌شود.

کاپیتان تیم دراگون‌بوت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: قهرمانی و قهرمان در بندر انزلی زیاد است و به همین دلیل قهرمانی‌های ما به چشم نمی‌آید و ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم اما کسی نمی‌بیند.

سمیه زارعی تیم ملوان را قدرت برتر ایران نامید و تصریح کرد: از سال 85 این تیم هفت بار متوالی قهرمان کشور شده است.

کاپیتان تیم دراگون‌بوت با قدردانی از خبرنگار فارس، خواستار کمک مسئولان باشگاه ملوان برای پیدا کردن یک اسپانسر در تیم دراگون‌بوت شد.

‌انتهای پیام/2300/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول