اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 8،8 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 8 میلیارد و 800 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان این نهاد خبر داد.

پرداخت 8،8 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سنت قرض‌الحسنه در ادیان الهی و به ویژه دین اسلام جایگاه بسیار والایی دارد به گونه‌ای که خداوند متعال برای تشویق و ترغیب به این مهم با تعابیر بسیار زیبایی خودش را بی‌واسطه دریافت کننده قرض مطرح کرده و برای پاداش و محفوظ بودن آن عمل نیک بیان تضمینی ارائه کرده است.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت قرض‌الحسنه در جامعه اسلامی اذعان داشت: با ایجاد و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه علاوه بر داشتن آثار و برکات فراوان فردی می توان برای پیشرفت و شکوفایی جامعه نیز کمک کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات این نهاد در راستای کمک به مددجویان به صورت قرض‌الحسنه اضافه کرد: طی سال جاری 8 میلیارد و 830 میلیون ریال وام کارگشایی از نوع قرض‌الحسنه به مددجویان امداد پرداخت شده است.

*پرداخت وام خودکفایی به 171 مددجوی زنجانی

این مسئول در ادامه از پرداخت وام‌های خودکفایی به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: توانمندسازی مددجویان یکی از موضوعات توجه امدادگران است.

پناهی با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان زنجان با در نظر گرفتن سیاست‌های کلی این نهاد در دهه چهارم خدمت رسانی در خصوص توانمندسازی خانواده های زیرپوشش اضافه کرد: توانمندسازی خانواده‌ها با اشتغالزایی برای آنها عملی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه اشتغالزایی برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در رشته‌های مختلف شغلی با در نظر گرفتن علایق، استعدادها و شرایط مددجویان صورت می‌گیرد، افزود: امسال نیز این امر مورد توجه ویژه امدادگران بوده و اقدامات مطلوبی در این راستا صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه طی سال جاری 8 میلیارد و 550 میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی پرداخت شده است، اذعان داشت: با این مبلغ برای 171 مددجو اشتغالزایی شده است.

پناهی یادآور شد: طرح‌های اشتغال مذکور در زمینه‌های شغلی همچون کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی و صنایع دستی به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/73005/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول