اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

همایش گفتمان مهدویت زنجان با تقدیر از 29 مقاله به پایان رسید

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: همایش گفتمان مهدویت با تقدیر از صاحبان مقاله‌های برتر و با نیل به اهداف برگزاری خود به پایان رسید.

همایش گفتمان مهدویت زنجان با تقدیر از 29 مقاله به پایان رسید

حجت‌الاسلام محرمعلی شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری همایش گفتمان مهدویت طی دو روز گذشته در زنجان اظهار داشت: این همایش با استقبال بی نظیر برگزار شد.

وی با تاکید بر موفقیت همایش گفتمان مهدویت در رسیدن به اهداف تعریف شده‌ برای برگزاری آن اضافه کرد: ارائه مقالات این همایش با استقبال بی‌نظیر مواجه شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان جمع مقاله‌های رسیده به همایش گفتمان مهدویت را 670 مقاله اعلام کرد و گفت: این مقاله‌ها از مناطق مختلف استان و چند کشور خارجی به این همایش ارسال شده بود.

این مسئول تعداد مقاله‌های پذیرفته شده در همایش گفتمان مهدویت زنجان را 140 مقاله‌ عنوان کرد و ابراز داشت: 29 مقاله از این مجموع به عنوان مقاله برتر انتخاب شدند.

‌شیرمحمدی تعداد مقاله‌های برتر را در همایش مهدویت زنجان پنج مقاله اعلام کرد و افزود: 12 مقاله از مجموع 140 مقاله پذیرفته شده در این همایش به عنوان برگزیده و 12 مقاله هم شایسته تقدیر تشخیص داده شدند.

وی مهدویت و انقلاب اسلامی، مهدویت و رجعت، مهدویت و سبک زندگی، مهدویت و دیدگاه فلسفی و مهدویت در دیدگاه آقای صافی گلپایگانی را از مقاله‌های برتر انتخاب شده در همایش گفتمان مهدویت زنجان اعلام کرد.

شایان ذکر است، همایش گفتمان مهدویت زنجان دیروز با تقدیر از صاحبان مقاله‌های برتر به پایان رسید.

انتهای پیام/73004‌/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول