اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه ایران شعبه هشترود و چاراویماق:

طرح جامع بیمه روستائیان با 27 درصد تخفیف اجرا می‌شود

رئیس بیمه ایران شعبه هشترود و چاراویماق گفت: طرح جامع بیمه روستائیان با 27 درصد تخفیف در هشترود و چاراویماق اجرا می‌شود.

طرح جامع بیمه روستائیان با 27 درصد تخفیف اجرا می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، صمد انصاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح جامع بیمه روستائیان که در کشور در حال اجراست در روستاهای شهرستان‌های هشترود و چاراویماق با 27 درصد تخفیف مجزای دیگر از سایر شهرها صورت می‌گیرد.

وی افزود: این طرح که توسط دولت  و با مجری‌گری بیمه ایران در حال اجراست در سه طرح جداگانه  که در طرح یک بیمه گذار با 250 هزار ریال، در طرح دو 500 هزار ریال و در طرح سه با 75 هزار ریال  اجرا می‌شود که برای نخستین بار در سطح کشور بیمه شعبه هشترود با 27 در صد تخفیف مجزا این طرح را اجرا می‌کند.

انصاری گفت: بیمه‌گزاران اهل روستا می‌توانند با پرداخت حق بیمه خود در موارد زلزله، آتش‌سوزی، سیل، سنگینی برف برای تاسیسات و منازل خود، اثاث منزل مسکونی در برابر خطر سرقت، مسئولیت‌های مالی در برابر همسایگان، غرامت فوت و نقص عضو، هزینه‌های پزشکی، اجاره و اسکان موقت خسارت وارده بر محصولات باغی و کشاورزی، تامین معیشت سرپرست خانواده، خسارت‌های احتمالی وارده به ماشین آلات کشاورزی و هزینه پاک‌سازی در برابر خطرات سیل، زلزله، طوفان خود را بیمه کنند.

وی افزود: همچنین شرکت بیمه ایران شعبه هشترود و چاراویماق آمادگی دارد تا خانواده‌های تحت پوشش بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی را که به صورت لیست گروهی معرفی شوند در اسرع وقت حداکثر ظرف 24 ساعت با 27 درصد تخفیف بیمه کند.

رئیس بیمه ایران شعبه هشترود و چاراویماق گفت: پوشش این طرح قرارداد یکی از دغدغه‌های مسئولان زحمتکش است که مشکل خانواده‌های کم بضاعت این شهرستان را در قبال حوادث برطرف کند.

وی افزود: گسترش بیمه در تمام ابعاد از ضروریات امروز جوامع از جمله جامعه روستایی است و با وجود زحمات قابل تقدیری که از سوی بیمه کشاورزی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، بیمه سلامت و در خصوص خدمت رسانی به روستائیان صورت می‌گیرد.

انصاری گفت: در حال حاضر بیمه ایران در شهرستان‌های هشترود و چاراویماق با 6 نمایندگی فعال و 8 نمایندگی در دست اقدام است که با ایجاد آنها برای 50 نفر نیز به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

وی افزود: از اوایل سال جدید نیز شعبه نمایندگی شهر نظر کهریزی و 2 شعبه جدید شهرستان چاراویماق آغاز به کار خواهند کرد.

انتهای پیام/60001/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول