اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد

آغاز ثبت‌نام زائران حج تمتع با اولویت سال 84 در گیلان‌

مدیر حج و زیارت گیلان گفت: دارندگان فیش‌های تا 20 بهمن سال 84 حج تمتع گیلان از امروز برای ثبت‌نام به کاروان‌های خالی شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

آغاز ثبت‌نام زائران حج تمتع با اولویت سال 84 در گیلان‌

حسن یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع اظهار کرد: اولویت ثبت‌نامی دارندگان فیش‌های حج تمتع تا 20 بهمن سال 84 بانک ملی است.

وی با بیان اینکه متقاضیان مذکور از امروز می‌توانند در کاروان‌های حج تمتع استان ثبت نام کنند، اظهار کرد: کاروان‌های دارای ظرفیت خالی از ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام متقاضیان دارای فیش‌های مذکور اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت گیلان خاطرنشان کرد: در صورت تکمیل نشدن ظرفیت با اولویت‌های دارنده فیش‌های تاریخ مذکور از دارندگان اولویت‌های بعدی دعوت به عمل می‌آید.

وی با تصریح بر اینکه اعزام زائران حج تمتع از سال 93 انجام می‌شود، یادآور شد: در سال 93 تعداد 595 زائر با پنج کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

یگانه برگزاری کلاس‌های آموزشی برای متقاضیان را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: امسال 12 جلسه آموزشی داریم که متقاضیان باید به کاروان‌های خود برای آموزش مراجعه کنند.

وی داشتن روادید مستقل برای زائران حج تمتع را مورد تأکید قرار داد. 

به گفته مدیر حج و زیارت گیلان در دوره قبل از دارندگان فیش‌های تا تاریخ 10 دی و 10 بهمن سال 84 برای ثبت‌نام دعوت به عمل آمده بود.

انتهای پیام/2300‌/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول