اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار رودسر:

دهیاران رودسر روستاها را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کنند

معاون سیاسی فرماندار رودسر گفت: دهیاران رودسر روستاها را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کنند.

دهیاران رودسر روستاها را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمد محمدی امشب در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ «انقلاب و مردم» که با همکاری دهیاری و شورای احمدآباد بخش مرکزی در سالن آوینی اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سرانه رشد کمی، عمرانی و فیزیکی در روستای احمدآباد به اندازه فعالیت‌های یک شهر است.

وی جوانان و نوجوانان را سرمایه‌های اصلی کشور دانست و افزود: هر جا که استعداد جوانان و نوجوانان و نیروهای عظیم مردمی باشد ما شاهد رشد و شکوفایی بخش‌ها و روستاها به‌ویژه در احمدآباد خواهیم بود.

معاون سیاسی فرماندار رودسر با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان با عشق به انقلاب از این مسابقه فرهنگی استقبال کردند و تصریح کرد: هنرمند اصلی خداوند است.

وی ورود به عرصه هنر را عشق دانست و افزود: هنرمند بدون چشمداشت مادی و یا چشم انتظار تجلیل با عشق و موهبتی که خداوند در نهاد او قرار داده در عرصه هنر فعالیت می‌کند.

محمدی با اشاره به اینکه هنر موهبتی است که به هر کس داده نمی‌شود، متذکر شد: سرمایه‌های اصلی ما فعالیت در عرصه‌های مختلف هنری، فرهنگی، ادبی، علمی، ادبی و صنعتی است.

وی گفت: کار بزرگی که دهیاری و خانه فرهنگ احمدآباد با استقبال کودکان، جوانان، نوجوانان و بزرگسالان انجام داده قابل قدردانی است.

سرپرست بخشداری مرکزی رودسر ادامه داد: هر مدیر و دهیاری کار بیشتری انجام دهد یقیناً از اعتبارات بیشتری بهره‌مند می‌شود.

به گفته وی، دهیارانی که پروژه‌های بزرگ‌تری دارند و در مستندات خود ارائه می‌دهند از همکاری بیشتری برخودار می‌شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در دولت تدبیر و امید حفظ و ایجاد نشاط اجتماعی در آحاد جامعه به‌ویژه جوانان با اقدام‌ها و برنامه‌های متنوع است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و آمادگی روستاها برای استقبال از مهمانان نوروزی یادآور شد: دهیاران نسبت به آسفالت و لکه‌گیری، شن‌ریزی کوچه‌ها، روشنایی معابر و کاهش زباله‌ها با تفکیک زباله و ... به صورت ویژه توجه کنند.

این مسئول متذکر شد: باید بتوانیم مهمانان نوروزی را با خاطره‌ای خوش راهی شهرهای خود کنیم.

انتهای پیام/2300/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول