اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کامیاران عنوان کرد

برپایی 170 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کامیاران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کامیاران از برپایی 170 پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.

برپایی 170 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کامیاران

سرحان حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار داشت: در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سال جاری بالغ بر 170 پایگاه ثابت و سیار با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای حمایت از مردم بی‌بضاعت در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

وی عنوان کرد: 60 پایگاه روستایی، 60 پایگاه در مدارس سطح شهر و روستاها، 10 پایگاه در سطح شهر، 10 پایگاه بسیج مستضعفان در سطح شهر و روستا و بالغ بر 30 پایگاه سیار در روستاهای دورافتاده و کم جمعیت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری را جمع‌آوری می‌کنند.

وی تصریح کرد: 30 پایگاه سیار با همکاری اداره اصناف و 10 پایگاه بسیج مستضعفان با همکاری سپاه پاسداران کامیاران در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، کمیته امداد را همکاری خواهند کرد.

وی با اشاره به جمع‌آوری بیش از 32 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته، افزود: با توجه به افزایش هر ساله میزان مشارکت‌های مردمی در حمایت از خانوادهای بی‌بضاعت و فقیر، پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ بر 50 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن نیکو کاری جمع‌آوری شود.

وی هدف از برگزاری هر ساله جشن نیکوکاری درآستانه عید باستانی نوروز را تأکید بر حفظ ارزش‌های اخلاقی و دینی و بخصوص توسعه فرهنگ انفاق خواند و اضافه کرد: شعار امسال جشن بزرگ نیکو کاری، "گسترش حضور مردمی برای سلامت و توانمندی خانواده است".

وی دیگر اهداف برگزاری جشن نیکو کاری را یاری رساندن به فقرا، ایتام با محوریت دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت و نیازمندان دانست و خواستار حضور همه جانبه تمامی کسبه، بازاریان، اصناف، و عموم مردم در این اقدام خداجویانه شد.

وی عنوان کرد: جشن نیکوکاری طی سه روز و با به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری در 14 اسفندماه در یکی از مدارس سطح شهر به صورت نمادین، با حضور تمامی مسئولان سطح شهر آغاز می‌شود.

وی لازم به ذکر دانست که اختتامیه دومین مرکز نیکوکاری امداد محله شهرستان کامیاران با نام امداد محله مسجد امام حسین (ع) در روزهای جشن نیکوکاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/79018/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول