اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

پروژه‏های نیمه‏کاره سمنان با عمر نوح شاید کامل شود

استاندار سمنان در توصیف نیاز بالای مالی طرح‏های در دست اجرا در استان سمنان گفت: پروژه‏های نیمه‏کاره موجود در استان سمنان در صورتی که خداوند متعال عمر نوح به ما عطا کند، شاید تمام شود.

پروژه‏های نیمه‏کاره سمنان با عمر نوح شاید کامل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد وکیلی عصر امروز در نشستی که با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران بانک توسعه صادرات ایران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، شماری از مدیران اجرایی استان سمنان و . . . برگزار شد، اظهار کرد: یک هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‏تمام در استان سمنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: کل اعتبارات پیش‏بینی شده برای استان سمنان در سال جاری، 105 میلیارد تومان بود که از این میزان نیز تنها 20 درصد آن اختصاص پیدا کرده است.

استاندار سمنان گفت: اگر عمر نوح هم داشته باشیم، باز با شرایط فعلی اعتباری و هزینه‏های جاری استان، شاید نشود این تعداد پروژه را به سرانجام رساند.

وکیلی اضافه کرد: این در حالی است که تنها یک واحد تولیدی در استان سمنان که در زمینه تولیدی ترانسفورماتور فعالیت دارد، بیش از 600 میلیارد تومان تا امروز سرمایه‏گذاری انجام داده است و علاوه بر این، 40 میلیون یورو سرمایه‏گذاری ارزی نیز دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‏ریزی این واحد تولیدی ایجاد اشتغال برای 3 هزار نفر در استان سمنان است، ادامه داد: این واحد اگر با حمایت‏های بانکی و اجرایی، یک روز زودتر به تولید برسد و راه‏اندازی شود، به اندازه تمام تخصیص یک ساله بودجه‏های عمرانی به استان سمنان ارزش افزوده خواهد داشت.

استاندار سمنان با بیان اینکه در همه واحدهای صنعتی موجود در استان سمنان سرمایه‏گذاری اولیه انجام شده است، گفت: 2 هزار واحد صنعتی و معدنی در استان وجود دارد که باید از آنها پشتیبانی بیشتری شود.

وکیلی افزود: بیشتر این واحدها مشکل سرمایه در گردش دارند و سرمایه‏گذاری فیزیکی و سخت‏افزاری جدید نمی‏خواهند.

انتهای پیام/2249/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول