اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب وظیفه همه ملت ایران است

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه‌ همه ملت ایران به ویژه مدیران و مسئولان است.

دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب وظیفه همه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد تقی ایرانی عصر امروز پس از بازدید از شهرداری گرمدره، با حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رستمی شاهرودی امام جمعه این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در بخشی از این دیدار با اشاره به اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما با ایثار و فداکاری ملت مومن و ولایی و هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

عالی‌ترین مقام اجرایی در کرج افزود: پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر بسیار زیادی در جهان به ویژه در میان ممالک اسلامی داشته و موجب بیداری و هوشیاری ملت‌ها از جمله جهان اسلام شده است.

ایرانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی موجب عزت و سرافرازی ایران و مردم ما شد، گفت: برای تداوم عزت و سربلندی باید از اصول و ارزش‌های انقلاب با تمام توان حفاظت و حراست شود و تلاش در این مسیر وظیفه‌ای مهمی است که همه اقشار جامعه به ویژه مسئولان باید به آن پایبند باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت عالی در شهرستان کرج بر تحقق این مهم تاکید داشته و از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رستمی شاهرودی امام جمعه گرمدره نیز در این دیدار از تلاش‌های فرمانداری کرج برای رفع مشکلات مردم گرمدره و همچنین توجه مدیران فرمانداری بر ارتباط مستمر و مطلوب با امام جمعه تقدیر کرد.

لازم به توضیح است، در دیدار فوق، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، مشکلات و نیازهای گرمدره از سوی فرماندار کرج و همچنین امام جمعه این شهر به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

انتهای پیام/2302/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول