اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

بازارهای صادراتی جدیدی برای صادرکنندگان سمنان تعریف شود

استاندار سمنان گفت: در برهه کنونی، لازم است تا بازارهای صادراتی جدیدی برای صادرکنندگان استان سمنان تعریف شود.

بازارهای صادراتی جدیدی برای صادرکنندگان سمنان تعریف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد وکیلی عصر امروز در نشستی با مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در دفتر کار خود اظهار کرد: شرایط ناشی از تحریم‏ها و وضع داخلی کشور، امروز می‏طلبد تا توجه بیشتری به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شود.

وی تصریح کرد: امروز باید توجهات به سمت صادرات و رفع مشکلات صادرکنندگان معطوف شود و همه تلاش کنند تا واحدهای تولیدی که در این زمینه کار کرده‏اند و نیازمند حمایت‏های بیشتری در برهه کنونی هستند، تقویت شوند.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه باید بازارهای صادراتی جدیدی در حال حاضر برای صادرکنندگان استان سمنان تعریف شود، ادامه داد: شرایطی باید مهیا شود تا همه در این بخش ورود پیدا کنند و بتوانند کالاهای تولیدی خود را صادر کنند.

وکیلی اضافه کرد: اگر از صادرکنندگان حمایت شود، به طور یقین اتفاقات خوبی در حوزه بازرگانی، صادرات و واردات در کشور رخ می‏دهد.

وی گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب هر روز مردم و نظام ما را تحریم می‏کنند، نباید به طور صرف به صادرات نفت بپردازیم و به درآمدهای نفتی تکیه کنیم.

استاندار سمنان افزود: در صورتی که صادرات غیرنفتی جدی گرفته نشود، در آینده مشکلات جدی و اساسی زیادی خواهیم داشت.

وکیلی اظهار داشت: امروز در استان سمنان تصمیم جدی داریم تا بخش اقتصاد و تولیدکنندگان این استان در حوزه‏های مختلف تقویت شوند و همه باید به حوزه صنعت و معدن در سمنان کمک کنند.

انتهای پیام/2249/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول