اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی اداره‌کل حقوقی وزارت آموزش و پرورش:

نهادینه‌سازی قوانین و مقررات در بدنه آموزش و پرورش ضروری است

معاون حقوقی اداره‌کل حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش گفت: نهادینه‌سازی قوانین و مقررات در بدنه آموزش و پرورش ضروری است.

نهادینه‌سازی قوانین و مقررات در بدنه آموزش و پرورش ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی‌زاده عصر امروز در گردهمایی دوره‌ای رؤسای ادارات و کارشناسان حقوقی، املاک و حمایت قضایی گروه یک کشوری در سرعین اظهار داشت: نظام پایدار اداری ما امروز وابسته به قوانین و مقررات جامع و به روز است که با پرهیز از برخی اقدامات مقطعی بایستی تکیه‌گاه اجرایی ما عمل به این قوانین باشد.

وی تصریح کرد:‌ هر چقدر در این حوزه بتوانیم توانمند عمل کرده و از نیروهای متخصص استفاده کنیم، بهتر می‌توانیم هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را صحیح و به شکل درست انجام دهیم که قطعاً این رویکرد می‌تواند خلاقیت‌های ما را بیش از گذشته به نقطه ظهور و بروز برساند.

سید تقی‌زاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: این کارگروه در شش گروه به صورت قطبی نشست‌های خود را تشکیل داده و بیش از 40 موضوع از مسائل و مشکلات مربوط به آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار می‌دهند.

معاون حقوقی اداره‌کل حقوقی وزارت آموزش و پرورش هدف از این نشست‌ها را بررسی هفت موضوع مربوط به آموزش و پرورش از جمله رعایت قانون، تبادل تجربیات، ارائه راهکارهای بهتر و پیشنهاد سازنده، انعکاس مشکلات جدید، هماهنگی واحد در اقدامات و عملکردها عنوان کرد.

به گزارش فارس؛ نشست دوره‌ای رؤسای ادارات و کارشناسان حقوقی، املاک و حمایت قضایی گروه یک کشوری با حضور استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، کردستان، گیلان و زنجان به میزبانی استان اردبیل در شهرستان سرعین برگزار شد.

انتهای پیام/62004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول