اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

درمانگاه و کلینیک تعاونی شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود

شهردار اردبیل گفت: درمانگاه و کلینیک بهداشتی، درمانی شهرداری اردبیل در قالب تعاونی چند منظوره شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

درمانگاه و کلینیک تعاونی شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه انتخاباتی تعاونی چند منظوره کارکنان شهرداری اردبیل اظهار داشت: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هر حوزه‌ای که با نگاه تعاون، اتحاد و انسجام جمعی انجام داده‌ایم به نتایج مثبت و سازنده‌ای دست پیدا کرده‌ایم که امروز باید این روحیه تقویت شود.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل تعاونی چند منظوره توزیعی مصرفی کارکنان شهرداری، ساماندهی نیازهای مصرفی و مسکن کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل در قالب تعاونی است.

بدری تشکیل تعاونی چند منظوره کارکنان شهرداری را به جهت استفاده بهینه از فرصت‌ها امری ضروری خواند و خاطرنشان کرد: با تشکیل تعاونی چند منظوره توزیعی، مصرفی و انتخاب اعضای هیئت مدیره از سوی اعضای تعاونی، شهرداری اردبیل بر اساس اختیارات قانونی خود می‌تواند تسهیلاتی در اختیار این تعاونی قرار دهد.

این مسئول با اشاره به استقبال اعضای شورای اسلامی شهر از تشکیل تعاونی چند منظوره کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل، دریافت مجوز ایجاد نمایندگی بیمه برای شهرداری در قالب این تعاونی را یکی از مهمترین مزایای تشکیل تعاونی چند منظوره کارکنان شهرداری اردبیل عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: پس از راه‌اندازی کامل این تعاونی می‌توانیم کلیه بیمه‌های مجموعه شهرداری اردبیل را در قالب بیمه تعاونی کارکنان شهرداری تجمیع کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرداری اردبیل در مورد ایجاد فروشگاه ویژه مصرف کارکنان بیان کرد: فروشگاه تعاونی در صورت توجه و مدیریت صحیح علاوه بر تأمین نیاز مصرفی کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل، قادر است در فروش اجناس و ارزاق مورد نیاز سایر شهروندان به صورت عمومی ارائه خدمات کند.

بدری یادآور شد: راه‌اندازی درمانگاه و کلینیک بهداشتی و درمانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب تعاونی چند منظوره کارکنان شهرداری اردبیل است که می‌توانیم پس از اخذ مجوز لازم جهت راه‌اندازی کلینیک بهداشتی و درمانی، یکی از ساختمان‌های موجود را به این امر اختصاص دهیم.

انتهای پیام/62001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول