اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

آشکار‌سازی نقاط حادثه‌خیز کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از مسافران نوروزی

سرپرست اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت آشکار‌سازی نقاط حادثه‌خیز این استان برای استقبال از مسافران نوروزی تأکید کرد.

آشکار‌سازی نقاط حادثه‌خیز کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز جلسه‌ای با حضور سرپرست اداره‌کل پایانه‌ها کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس راه، مسئولان ادارات ایمنی، ترافیک، حمل و نقل کالا و مسافر برگزار شد.

علی رحیمیان، سرپرست اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: همکاری و تعامل همه دستگا‌ه‌ها برای ایمن‌سازی جاده‌ها به خصوص در ایام نوروز لازم است.

وی عنوان کرد: کنترل نقاط حادثه‌خیز به وسیله گشت‌های کنترل نامحسوس، نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده جهت آگاه‌سازی مسافران در این نقاط می‌تواند در کاهش تلفات در این محل‌ها مؤثر باشد.

سرپرست اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها کهگیلویه و بویراحمد، به حجم زیاد سفرها در ایام طرح نوروزی اشاره کرد و خواستار همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط در کاهش تلفات در این مناطق شد.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که استان در این فصل از سال به عنوان میزبان، مهمانان زیادی را از سایر استان‌ها پذیر است که این تعداد از مسافران نسبت به نقاط حادثه‌خیز آگاهی ندارند وظیفه داریم که با آشکار‌سازی نقاط مذکور در قالب یک بنر یا تابلو از حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر جلوگیری کنیم تا مسافران با خاطره خوب و خوشی از استان بازدید کنند.

منوچهر سیاهپور، رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به همراهی پلیس با مردم در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: پلیس در این ایام با استقرار خود در همه نقاط حادثه‌خیز استان مسافران را همراهی ‌می‌کند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسافران باید پلیس را همراه خود بدانند نه که از آن گریزان باشند.

وی عنوان کرد: حضور پلیس در راه‌ها و جاده‌ها فضایی آرام برای مسافران ایجاد می‌کند.

سیا‌هپور در پایان عنوان داشت: گشت‌های کنترل نامحسوس، مشخص کردن نقاط حادثه‌خیز به وسیله نصب تابلو‌ و استقرار پلیس در اکثر نقاط استان از اقدامات صورت گرفته پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش تصادفات در ایام نوروز است.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول