اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

27 درصد فارغ‌التحصیلان مازندران بیکار هستند/تلاش برای توسعه مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه 27 درصد فارغ‌التحصیلان مازندران بیکار هستند، گفت: بیکاری مهم‌ترین چالش مازندران بوده که برای رفع این چالش باید به جای حاشیه‌پردازی به فکر ارائه راهکار مناسب باشیم.

27 درصد فارغ‌التحصیلان مازندران بیکار هستند/تلاش برای توسعه مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، ربیع فلاح جلودار ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران در حوزه علمیه خاتم‌الانبیاء بابل اظهار داشت: رکن مهم ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر، اجتماعی و فرهنگی است و بر این اساس باید به اجرای این امر در سطح شهر و ادارات توجه ویژه شود.

وی با ابراز تاسف از اینکه امروزه از هفت فقره ازدواج در مازندران دو فقره سبب طلاق می‌شود، افزود: مازندران رتبه هفتم طلاق کشور را دارد.

فلاح بیان داشت: بیکاری، اشتغال، تورم، رکود اقتصادی ریشه بسیاری از طلاق‌هاست و تا زمانی که افراد گرسنه باشند به مسایل اعتقادی توجه چندانی ندارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه 27 درصد فارغ‌التحصیلان مازندران مازندران بیکار هستند، تصریح کرد: بیکاری چالش جدی مازندران است که با همدلی و همراهی که با نماینده ولی فقیه در مازندران و ائمه جمعه شهرهای استان وجود دارد انتظار داریم به‌زودی این مشکل رفع شود.

فلاح با اشاره به اینکه همه مسئولان و مردم باید از حاشیه‌پردازی پرهیز کنند، اذعان داشت: گرچه امروز تعداد انگشت شماری در مازندران با حاشیه‌پردازی درصدد هستند مشکلات کوچک را بزرگ جلوه دهند و قدرت حرکت را از مسئولان دلسوز نظام بگیرند اما با صراحت کامل می‌گویم با قدرت تمام برای توسعه مازندران تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پایه نظام براساس امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: علاوه بر تذکر لسانی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی، تشکل‌ها و موسسه‌های فرهنگی و اجتماعی فلسفه امر به معروف ونهی از منکر را در مازندران تبیین کنیم.

استاندار مازندران به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور گردشگران و مسافران به استان مازندران اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از 16 میلیون مسافر در ایام نوروز به مازندران سفر کنند باید برای احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در نهایت احترام همه دستگاه‌های اجرایی، رسانه ملی، رسانه‌های گروهی و ائمه جمعه و جماعات از هم‌اکنون برای این موضوع مهم بسیج شوند.

انتهای پیام/86009/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول