اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی گلستان خبر داد

عضویت 6500 مهندس در نظام مهندسی کشاورزی گلستان

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی گلستان از عضویت 6 هزار و 500 مهندس در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان خبر داد.

عضویت 6500 مهندس در نظام مهندسی کشاورزی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس‌علی سلیمانی بعد از ظهر امروز در همایش مهندس و بسیج مهندسان که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قشر عظیمی از فارغ‌التحصیلان نظام مهندسی را پوشش می‎دهد و فعالیت سازمان جهاد کشاورزی در استان‎ها در خدمت بخش کشاورزی است.

وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در سال 1380 با تصویب مجلس شورای اسلامی شکل گرفت و در همان سال سازمان نظام مهندسی منابع طبیعی و کشاورزی استان گلستان هم تشکیل شد.

سلیمانی بیان کرد: از اهدافی که برای این سازمان در نظر گرفته شد ساماندهی فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی و بهره‌برداری از حداکثر امکانات موجود برای گسترش و پیشرفت در این بخش بوده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در استان گلستان با داشتن همکاری و تعامل مناسب با دانشگاهیان، سازمان‎ها و نهادهای مختلف و مشورت گرفتن از آنها و فعالان بخش کشاورزی توانسته است موفقیت‎های بسیار مناسبی را در سطوح مختلف کشاورزی و منابع طبیعی کسب کند و به واقع در این دو بخش با همیاری مهندسان نقش فعالی را داشته باشد.

سلیمانی افزود: این سازمان در بحث استانداردسازی محصولات، استانداردسازی 45 تا 50 نوع محصول را به پایان رسانده که آماده اجرا است.

6500 نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی گلستان هستند

وی ادامه داد: تا به امروز بیش از 6 هزار 500 نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان عضو هستند که در بحث صدور مجوزهای بخش کشاورزی و پروژه‎ها،کارخانه خوراک دان، فروشگاه سموم و توزیع آن، تسهیلات نظارت و چگونگی هزینه تسهیلات و مشاوره علمی همکاری دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تصریح کرد: 3.3 درصد مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی در کشور در استان گلستان فعال هستند که از این تعداد 699 نفر کارشناس، 14 نفر کارشناس ارشد و 52 نفر دکترا شاغل بخش حقوقی استان هستند که 4 درصد بخش حقوقی کشور را شامل می‎شود.

سلیمانی تاکید کرد: در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بیش از یک‌هزار و 200 نفر کارشناس و متخصص حائز رتبه علمی هستند و 27 شرکت و 985 پروانه اشتغال در استان فعالیت می‎کنند.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول