اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور خبر داد

آغاز به کار بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در نیشابور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از آغاز به کار کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

آغاز به کار بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور سرهنگ پاسدار سید علی‌اکبر حسینی ظهر امروز در افتتاح این کانون اظهار داشت: بدون شک می‌توان ادعا کرد مهندسین بازوان پر توان پیشرفت کشور در طول تاریخ کشور بخصوص در دهه پیشرفت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: ما توانسیتم جنگ‌های سخت و نیمه سخت را پشت سر بگذاریم و امید است با همیاری و همکاری مهندسین جنگ اقتصادی را نیز پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: با افتتاح هیجدهمین کانون بسیج اقشار رتبه بسیج نیشابور در مرتبه دوم بعد از مرکز استان قرار دارد.

در ادامه این مراسم سرهنگ محمد بسکابادی مسئول  کانون بسیج مهندسین استان گفت: حق جایگاه استان خراسان رضوی در تمامی زمینه‌ها این است که در کشور برتر و الگویی برا ی سایر استان‌ها باشد

وی خاطر نشان کرد: انسان در شرایط سخت رشد پیدا می‌کند و خاصیت تحریم‌ها این است که ما توانستیم از گردنه‌های سخت و دشوار با راهنمایی‌های مهندسین داخلی این بحران‌ها  را پشت سر بگذارنیم.

 وی به ابلاغ برنامه‌های کانون بسیج مهندسی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح همگام با کشاورز یکی از طرح‌های بسیار مهم این کانون در زمینه رشد و شکوفایی بخش کشاورزی است.

همچنین محمد همت‌آبادی مسئول کانون بسیج کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نیشابور در سخنانی تشکیل بسیج توسط حضرت امام خمینی (ره) را تحولی بزرگ در مدیریت بحران نام برد و اظهارداشت: نقش بسیج نوید بخش ایجاد تحول و بیمه‌گری سیاست‌های کلان نظام بوده و هست.

وی ادامه داد: چه واژه‌ای برای تخصص بهتر از واژه مهندس و چه واژه‌ای برای تعهد بهتر از بسیج بنابراین معتقدیم بسیج مهندسین می‌تواند به عنوان یک تشکل اجتماعی فراجناحی به دور از خودنمایی و تکبر با حذف منیت در مسیر اهداف مقدس با برنامه‌ریزی گام‌های مؤثری بردارد.

شایان ذکر است: شهرستان نیشابور بیش از 800 فارغ‌التحصیل در رشته‌های گوناگون کشاورزی دارد.

انتهای پیام/2202

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول