اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان البرز:

2 باند سرقت منازل در کرج منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام 2 باند سرقت منازل،‌ کارگاه و دفاتر کار در کرج خبر داد.

2 باند سرقت منازل در کرج منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا گل‌صباحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این سارقان تاکنون به 150 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

وی با بیان این‌که تمامی تجهیزات اعم از درهای ضد سرقت، حفاظ‌ها، گاوصندوق‌ها و ... قابل تخریب هستند،‌ افزود: تجهیز منازل به آژیر چشمی از آنجایی که این آژیرها به تلفن پلیس 110، تلفن صاحبخانه و برخی از افراد مورد اعتماد در محله متصل است امکان سرقت را از بین می‌برد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به نزدیک شدن به سفرهای نوروزی شهروندان باید با نصب و جانمایی درست آژیر چشمی در منازل خود هرگونه خطر سرقت منازل را از بین ببرند.

گل‌صباحی به انهدام باند سارقان نیز اشاره کرد و ادامه داد: از اواخر سال گذشته و تابستان سال جاری پلیس متوجه تعدادی سرقت منزل، مغازه و کارگاه در نقاط مهرشهر، غزل‌حصار، 45 متری گلشهر، عظیمیه، چهارراه طالقانی، میدان کرج و حسین‌آباد شد که سارقان در هیچ یک از سرقت‌ها ردپایی از خود به جای نگذاشته بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که این افراد ‌از سارقان حرفه‌ای بودند، افزود: با اقدامات و کارهای اطلاعاتی و فنی و رصد سایت‌ها با شناسایی یک مالخر که قصد فروش اینترنتی اجناس مسروقه را از طریق سایت داشت، موفق شدیم این فرد را  شناسایی و دستگیر کنیم که در این راستا سرنخ اصلی شناسایی شد.

گل‌صباحی اضافه کرد: متهم اصلی به نام احمد دستگیر شد و به همراه وی چهار سارق و 10 مالخر نیز به دام پلیس افتادند.

وی مجموع ارزش ریالی اموال کشف شده از این دو باند را 3 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: در این دو باند 26 سارق و مالخر دستگیر شدند و به 150 فقره سرقت اعتراف کردند.

گل‌صباحی از کشف یک جسد در جاده کرج - چالوس خبر داد و افزود: این جسد طی روزهای گذشته در منطقه کندور در محور کرج - چالوس کشف شد.

وی با بیان این‌که مأموران به خودروی رها شده‌ای در این محدوده مظنون شدند، افزود: با بررسی صحنه، جسد فردی در خودرو مشاهده شد که از ناحیه سر با ضرب گلوله به قتل رسیده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول ساکن یکی از استان‌های غربی کشور بوده و  بعضی مواقع به کرج و تهران سفر می‌کرده است.

وی گفت: با بررسی پلیس مشخص شد که برادر همسر مقتول با وی اختلاف داشته و این فرد را به قتل رسانده است.

انتهای پیام/2302/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول