اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین همایش مدیران صنعت کاشی و سرامیک ایران فردا در یزد آغاز به کار می‌کند

نخستین گردهمایی مدیران صنعت کاشی و سرامیک ایران فردا با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار در یزد برگزار می‌شود.

نخستین همایش مدیران صنعت کاشی و سرامیک ایران فردا در یزد آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مجری برگزاری نخستین جشنواره صنعت کاشی و سرامیک ایران در استان یزد، ظهر امروز در جلسه‌ای در مورد این گردهمایی اظهار داشت: گردهمایی مدیران صنعت کاشی و سرامیک ایران و صنایع وابسته  فردا در یزد برگزار می‌شود .

سیدرضا قبله‌زاده افزود: مدیران بیش از 150 شرکت تولیدی در زمینه کاشی، سرامیک و چینی آلات بهداشتی آمادگی خود را برای حضور در این گردهمایی که از برنامه‌های مهم جشنواره ملی صنعت کاشی و سرامیک است، اعلام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در تلاشیم با ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره، فعالیت‌های تکمیلی و ارتباطات همه‌جانبه با صنعت کاشی و سرامیک را در طول سال و نه فقط در زمان برگزاری جشنواره برقرار کنیم و در واقع هدف از برگزاری این جشنواره، گردهمایی افراد و شرکت‌های درگیر در زنجیره تامین کاشی و سرامیک از تامین کنندگان مواد اولیه و ماشین آلات گرفته تا ارائه کنندگان خدمات فنی و بازرگانان و فروشندگان محصولات است.

قبله‌زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و همدلی مسئولان و نیز صنعتگران، جشنواره‌ای باشکوه در شأن صنعت کاشی و سرامیک و با هدف اعتلای این صنعت در استان یزد برگزار شود.

به گزارش فارس، این همایش قرار است فردا در سالن الغدیر یزد با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری و دست‌اندرکاران صنعت کاشی استان یزد برگزار شود.

انتهای پیام/2464/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول