اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر خبر داد

غرس 465 اصله نهال به نیت شهدای نوشهر

فرماندار نوشهر از غرس 465 اصله نهال به نیت شهدا در این شهرستان در هفته درختکاری خبر داد.

غرس 465 اصله نهال به نیت شهدای نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت روز شهدا در شهرستان نوشهر با حضور مدیران شهرستانی در محل فرمانداری افزود: نظام ما مرهون خون شهدا است و ما مسئولان پاسدار خون شهدا هستیم و باید در مسیر شهدا و امام راحل حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ شهادت باید جزو برنامه‌های ترویجی قرار گیرد تا خون شهدا جاویدان بماند.

فرماندار نوشهر ابراز داشت: برنامه‌هایی از سال‌های گذشته وجود داشت و امسال باید برنامه‌های پربارتر و بهتری اجرا شود و به همین منظور باید از ظرفیت شهرستان نوشهر برای بزرگداشت شهدا استفاده کنیم.

وی بیان داشت: باید از ظرفیت هنرمندان، اصحاب فرهنگ، رسانه، مراکز دانشگاهی و آموزش و پرورش نهایت استفاده را برای بزرگداشت روز شهدا ببریم.

فرماندار نوشهر در ادامه تصریح کرد: با توجه به تقارن هفته منابع طبیعی با بزرگداشت شهدا، تعداد 465 نهال به یاد 465 شهید شهرستان نوشهر و هر نهال غرس شده به نام یک شهید در نوشهر مزین است.

قمی اویلی اظهار داشت: کاشت نهال به یاد شهدای گمنام نیز در شهر و روستاها با هماهنگی شهرداری، دانشگاه علوم دریایی و دهیاران در روستاها انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: باید در سربرگ تمامی ادارات شهرستان نوشهر نکاتی از وصیت‌نامه شهدا درج شود و در پایان‌نامه هم روز 22 اسفند برجسته نمایان باشد.

فرماندار نوشهر گفت: زنگ شهدا در مدرسه شاهد و دو مدرسه دیگر در راستای ترویج فرهنگ شهدا نواخته می‌شود و غبارروبی گلزار شهدا همراه با زیارت عاشورا نیز در ساعت هفت صبح پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: از تمامی خانواده‌های شهدا در تمامی ادارات تجلیل می‌شود و پایگاه‌های بسیج در ادارات باید فعال‌تر از قبل باشند.

فرماندار نوشهر در پایان بیان داشت: تبلیغات محیطی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مساجد، شب شعر، پیاده‌روی خانوادگی و برپایی نمایشگاه آثار شهدا برای تکریم، حفظ و بزرگداشت شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام /86019/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول