اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

خدمت برای ایجاد امنیت در کردستان ثوابش 100 برابر است

امام جمعه بیجار با بیان اینکه خدمت برای ایجاد امنیت در کردستان ثوابش 100 برابر است، گفت: خدمت در کردستان ثوابی مضاعف دارد.

خدمت برای ایجاد امنیت در کردستان ثوابش 100 برابر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی بیجار در مجتمع امیرنظام گروسی با بیان اینکه تودیع مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد، خدمت در نظام اسلامی را موهبتی الهی دانست و اظهار کرد: مسئولان نظام اسلامی از این موهبت و فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم و رضایتمندی خداوند بهره کافی را ببرند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام ایران اسلامی بیان کرد: اگر چه امروز دفتر شهادت بسته شده اما نیروهای خدوم انتظامی در راه اعتلا و پاسداری از انقلاب اسلامی ایران همچنان شهیدانی تقدیم اسلام کنند.

خطیب جمعه بیجار با بیان سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خدمت در کردستان ثوابی مضاعف دارد، بیان کرد: اگر این توفیق و خدمت در راستای ایجاد امنیت در این آب و خاک باشد ثوابش صد چندان می‌شود.

به گفته مرادی، خدمت در نظام اسلامی در تمامی رده‌های اجرایی و فرهنگی و سیاسی و غیره موجب تقویت نظام و دین است.

وی افزود: خوشنامی نظام موجب ارزشمندی دین و تعمیق و علاقه مندی مرم به دین اسلام خواهد شد و بر خلاف آن اگر کم‌کاری و ایجاد بدبینی و ناامیدی در جامعه صورت گیرد دید مردم متفاوت خواهد بود.

مرادی سرنوشت کفار و ظالمان را بر اساس سنت تغییرناپذیر الهی محکوم به شکست دانست و پیروزی نهایی را از آن حق‌گویان و حق‌جویان عنوان کرد.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه استقامت ملت اسلامی در برابر کفار امری واجب است بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا در برابر دسیسه‌های کفار جهانی استقامت کرده و قطعاً در این مبارزه ظلم و ستم و استکبار نابودشدنی و سرافرازی از آن مسلمانان خواهد بود.

وی با اشاره به فرموده‌های خداوند متعال در کتاب سراسر نور، قرآن کریم گفت: کفار همچون از بین رفتن نور ماه تماما نابود خواهند شد و سرنوشت نظام شرک محکوم به نابودی است.

وی در از مراسم خدمات شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفظ امنیت تقدیر کرد و گفت: احساس امنیت و آرامش از مهم‌ترین مقوله‌های پیشرفت در جوامع است که خوشبختانه ایران اسلامی به برکت خون شهدا و در سایه نیروهای جان برکف این حوزه از وضعیت مناسبی در این زمینه برخوردار است.

کسب رتبه  سوم نیروی انتظامی به لحاظ عملکرد مطلوب در استان

سرپرست فرمانداری بیجار نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از زحمات فرمانده نیروی انتظامی بیجار و عملکرد مطلوب خادمان نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی بیجار به لحاظ عملکرد در استان رتبه سوم را کسب کرده است.

باقرجدی امین‌پور همکاری مردم را در کسب این رتبه برتر در استان را در سایه همکاری مردم و ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیجار بیان کرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی با تمام توان در راستای حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرم تلاش می‌کند که در این مسیر نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم است.

وی در پایان با انتقاد از پاسگاه‌های معدود این شهرستان در مقابل وسعت بسیار زیاد گفت: وجود 8 پاسگاه انتظامی در این شهرستان که وسیع‌ترین شهرستان استان کردستان است، کفاف مراجعات مردمی را نمی‌کند و این میزان باید افزایش یابد.

انتهای پیام/79015/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول