اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز 93

گردشگران در 38 مدرسه شهرستان سقز اسکان می‌یابند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: 36 مدرسه در شهر سقز و 2 مدرسه در شهر صاحب برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده‌سازی شده است.

گردشگران در 38 مدرسه شهرستان سقز اسکان می‌یابند

مظفر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی در این شهر اندیشیده شده است، افزود: آموزش و پروش این شهرستان، مسئول کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان سقز است که در این راستا 36 مدرسه به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: با هدف افزایش خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان، ستاد اسکان مسافران نوروزی در این اداره فعالیت خود را آغاز کرده است.

رستمی اظهار کرد: آماده‌سازی مدارس این شهرستان برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی از اولویت‌های مهم و اساسی ستاد اسکان مسافران نوروزی است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سقز تصریح کرد: در این شهرستان 36 مدرسه در سقز و 2 مدرسه در شهر صاحب برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده که ظرفیت اسکان هر کدام از این کلاس‌ها بیش از پنج نفر است.

رستمی خاطرنشان کرد: استفاده از مدارسی که در مرکز شهر و در محدوده عبور و مرور مسافران نوروزی واقع شده است، به منظور دسترسی آسان مسافران به این مدارس و وجود امکانات بهداشتی مناسب از جمله موارد و اولویت‌ها برای انتخاب مدارس محل اسکان مسافران نوروزی در سقز بوده است.

وی اذعان داشت: به همین منظور ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان سقز، برخی مدارس روستاهای مسیر محور اصلی این شهرستان را هم برای اسکان مسافران و گردشگران در نظر گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سقز در پایان خاطرنشان کرد: این مدارس از 28 اسفند 92 تا 15 فروردین 93 آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/79010/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول