اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر فردا در پیشوا صورت می گیرد

شعرخوانی در عصر شعر واژه‌های مهربان

شاعران شهرستان‌های پیشوا و ورامین در عصر شعر واژه‌های مهربان به سرودن اشعار خود می‌پردازند.

شعرخوانی در عصر شعر واژه‌های مهربان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا عزیزی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری عصر شعر شاعران شهرستانهای ورامین و پیشوا با عنوان «عصر شعر واژه های مهربان» خبر داد و گفت: عصر شعر واژه‌های مهربان به همت کانون بسیج شهرستان پیشوا، انجمن ادبی ققنوس و با همکاری کانون شعر ورامین و بسیج هنرمندان ورامین برگزار خواهد شد و شاعران در این مراسم اشعار زیبای خود را خواهند سرود.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان پیشوا اظهار داشت: تمام شاعران میتوانند با حضور خود در این همایش صمیمی و پربار علاوه بر شعر خوانی تجدید بیعتی با پیشکسوتان شعر و ادب منطقه نیز داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در این مراسم شاعران نام آشنایی همچون سید مهدی میرآقایی، محمد تقی قشقایی، سیده شهره حق دوست، منوچهر سوری، الهه تاجیک‌زاده، کاوه شصتی، مهرداد انتظاری و فرشاد فروزان حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج هنرمندان عنوان کرد: با توجه به توانمندی و سطح فنی بالای شاعران شهرستان، برگزاری این قبیل مراسم برای بارورتر کردن سطح استعدادهای شاعران جوان ضروری است.

عزیزی گفت: در این برنامه ضمن تقدیر از شاعران منطقه از هنرمندانی که در ایام الله دهه فجر برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی، هنرهای تجسمی و خوشنویسی بسیج هنرمندان با عنوان بسیج مدرسه عشق همت گماردند و برای این شهرستان افتخار آفریدند با تقدیم لوح سپاس و هدایا از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

شناسایی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان

مدیر انجمن ادبی ققنوس نیز با اشاره به اهمیت برگزاری چنین همایشهایی اظهار داشت: برگزاری عصر شعر می‌تواند در راستای شناسایی و معرفی ظرفیت‌های شعر شهرستان پیشوا به جامعه فرهنگی و هنری کمک شایان توجهی داشته باشد.

الهه تاجیک‌زاده افزود: امیدواریم این چنین برنامه‌هایی با کمک مسئولان منطقه تداوم داشته باشد تا بتوانیم پتانسیل موجود شهرمان را به استان تهران معرفی کنیم.

مدیر انجمن ادبی ققنوس در پایان تصریح کرد: عصر شعر واژه‌های مهربان در روز پنج شنبه مورخ 8 اسفند ماه سال جاری و از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 17 در محل سالن اجتماعات سرمد واقع در شهرستان پیشوا، میدان امام خمینی (ره)، روبروی بانک تجارت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول