اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خبر داد

اختصاص 8 هزار میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اختصاص اعتبار 8 هزار میلیارد ریالی به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: مشکلی در زمینه تامین بودجه و اعتبار این شرکت‌ها وجود ندارد.

اختصاص 8 هزار میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سورنا ستاری ظهر امروز در بازدید از چند طرح علمی و فناوری در جمع خبرنگاران تبریز گفت: مشکلی از بابت تامین بودجه برای شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان بودجه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خاطر نشان کرد: البته شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه بودجه و اعتبار مشکلی ندارند و مشکل آن‌ها بیشتر به نبود بازاریابی و عدم همکاری با پارک علم و فناوری بر می‌گردد.

وی افزود: تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور و در شرایط کنونی که از سوی رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تبیین شده کاملاً ضروری است چراکه این شرکت‌ها در این زمینه می‌توانند نقش تاثیرگذاری ایفا کنند.

ستاری فعالیت و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در آذربایجان‌شرقی را خوب توصیف کرد و افزود: شرایط برای فعالیت این شرکت‌ها در این استان با توجه به فنی و صنعتی بودن آذربایجان‌شرقی بیشتر از سایر نقاط کشور است بنابراین انتظار داریم فعالیت این شرکت‌ها بیش از گذشته شود.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور امروز به منظور بازدید از مراکز علمی، پژوهشی و فناوری استان با استقبال استاندار آذربایجان‌شرقی وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد.

سورنا ستاری در این سفر 2 روزه از تعدادی از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و برخی از دانشگاه‌های استان در شهرستان‌های تبریز و بناب بازدید می‌کند.

بازدید از شرکت پمپ و توربین، شهرک فناوری قطعات خودرو، مراکز تحقیقاتی دانشگاه صنعتی سهند، پارک علم و فناوری استان، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، مرکز بنیاد نخبگان استان، پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی استان و مراکز رشد دانشگاه تبریز از برنامه‌های اولین روز سفر معاون رئیس جمهور به استان است.

همچنین در نشست مشترک معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با استاندار آذربایجان‌شرقی، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فناوری استان که امشب در استانداری تشکیل خواهد شد، مسایل و مشکلات حوزه پژوهش و فناوری استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/60002/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول