اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای استانی نهاد رهبری دانشگاه‌ علوم پزشکی مطرح کرد

لزوم تقویت روحیه‌ دینی و اخلاقی در دانشگاه‌ها

رئیس شورای استانی نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه‌ علوم پزشکی استان خراسان رضوی گفت: برای معاونت آموزشی دانشگاه‌ها علم و آموزش و جهت نهاد رهبری در محیط دانشگاه‌ها نخستین اولویت معنویت و اخلاق در کنار علم است.

لزوم تقویت روحیه‌ دینی و اخلاقی در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام احمد ترابی ظهر امروز در همایش کشوری چالش‌ها و راهکارهای توسعه مشارکت دانشجو در نظام آموزشی که در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برای معاونت آموزشی دانشگاه‌ها علم و آموزش مدنظر قرار دارد و نهاد رهبری در محیط دانشگاه‌ها نخستین اولویتش معنویت و اخلاق در کنار علم است.

وی افزود: رسالت ما تقویت روحیه‌ دینی و اخلاقی در دانشگاه‌ها است.

ترابی با اشاره به اینکه یکی از عناصر معنویت و اخلاق ارتباط و نگاه مثبت دانشجو به استاد بوده است، اضافه کرد: آنچه باعث ارتقای جایگاه استاد در نظر دانشجو می‌شود اخلاق و معنویت اوست.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اظهار کرد: در بحث حوزه و دانشگاه یکی از نکات مورد نظر صاحبنظران توجه و اقتباس این 2 مجموعه از نقاط قوت و ضعف یکدیگر است.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی اسدی افزود: حوزه و دانشگاه می‌توانند با آگاهی از استعدادهای دانشجویان باعث رشد استعدادهای علمی آنان شوند.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول