اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا خبر داد

عرضه کتاب با 20 درصد تخفیف در دانسفهان

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا از عرضه کتاب در شهر دانسفهان از سوی کتابخانه این شهر با 20 درصد تخفیف خبر داد.

عرضه کتاب با 20 درصد تخفیف در دانسفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، علی بالایی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از کتابخوانان شهر بویین‌زهرا با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی در کتابخانه مدنی شهر دانسفهان اظهار داشت: کتابخانه شهید مدنی طی سال‌های گذشته با برنامه‌های متنوع با همکاری ارگان‌های مختلف شهر نسبت به گرامیداشت مناسبت‌ها اقدام کرده است.

بالایی ادامه داد: همچنین عنوان نمایشگاه کتاب با همکاری کتابخانه شهید مدنی و خانه فرهنگ دانسفهان در محل سالن کتابخانه به مدت 10 روز برگزار شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه دو هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف با 20 درصد تخفیف برای استفاده علاقه‌مندان به نمایش درآمده است که امامان جماعات، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگی آموزش و پرورش و همچنین فرماندهان بسیج و کلانتری به صورت دسته جمعی از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: همچنین کتابخانه شهید مدنی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به رسم یادبود به هر کدام از مسئولان بازدیدکننده کتاب اهدا کرده است.

بالایی عنوان کرد: همچنین با همکاری بسیار ارزشمند مدیریت و معاونت پرورشی دبیرستان دخترانه مروستی نیز گروهی از دانش‌آموزان از این نمایشگاه بازدید و تعداد 30 نفر به صورت رایگان به عضویت کتابخانه درآمدند.

وی بیان کرد: همچنین در راستای استقبال خوب همشهریان فرهنگ دوست دانسفهانی این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه در شهر دانسفهان برپا شده است.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا از برگزاری شب شعر دانسفهان با همکاری و مساعدت خانه فرهنگ و انجمن ادبی نسیم رامند خبر داد و افزود: این شب شعر با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و تجلیل از شاعران و ادب دوستان بخش رامند اجرا شده است.

بالایی عنوان کرد: در این مراسم شاعران اشعار زیبای خود را در قالب‌های مختلف ارائه کردند و از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم سرود، همخوانی و اجرای موسیقی سنتی بوده است.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه ترویج کتاب باید در این شهرستان با جدیت دنبال شود، ابراز داشت: این مهم بر عهده فعالان فرهنگی است تا با گسترش فرهنگ کتاب و مطالعه زمینه بهبود و تعالی در شهرستان بویین زهرا را بسترسازی کنند.

بالایی با بیان اینکه سازوکارهای مطالعه با برنامه‌ریزی مناسب نهادینه می‌شود، تصریح کرد: البته تلاش برای ارتقای روحیه فرهنگی جامعه باید به طور مستمر پیگیری و دنبال شود.

انتهای پیام/77005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول