اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

مربیان تربیتی الگوی عملی دانش‌آموزان باشند

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: مربیان و معاونان تربیتی و پرورشی باید الگوی عملی دانش‌آموزان در مدارس باشند و فقط نباید به الگوی گفتاری تکیه داشته باشیم.

مربیان تربیتی الگوی عملی دانش‌آموزان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ذوالفقار شعبانی پیش از ظهر امروز در همایش معاونان و مربیان تربیتی ناحیه یک همدان با بیان اینکه مربیان و معاونان تربیتی و پرورشی باید الگوی عملی دانش‌آموزان در مدارس باشند، افزود: فقط نباید به الگوی گفتاری تکیه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مربیان باید طوری عمل کنند که این عمل به گفتار به عینه دانش‌آموزان را تحت تاثیر قرار دهد، بیان داشت: امیدواریم خدا توفیق عمل به ما را بیشتر عنایت کند تا اینکه فقط به گفتن بسنده کنیم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان تصریح کرد: مربیان و معلمان میراث‌داران انبیا و پیامبران و اسطوره‌های بشری هستند که با تدبیر و اندیشه خود در صدد باز کردن چشمان بسته کودکان به دنیای جدید علم و فرهنگ هستند.

وی خاطرنشان کرد: مربیان و معاونان فرهنگی گمنام و ناشناخته گام بر‌می‌دارند تا دانش‌آموزان و فرزندان این مرز و بوم را در مقابل سارقان فرهنگ پاسداری کنند.

شعبانی ادامه داد: انسان باید در هر سن و جایگاهی که باشد، ابتدا نسبت به تهذیب و تزکیه خود اقدام کند، بعد دیگران را به این مسیر دعوت کند تا بتواند به موفقیت برسد.

وی گفت: از اهداف مهم مربیان تربیتی در مدارس انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب به مدارس، تربیت و بازسازی دانش‌آموزان در فضای اسلامی، حفظ دانش‌آموزان از رفتار‌ها و شناخت استعداد دانش‌آموزان در تمام زمینه‌ها است.

انتهای پیام/89007/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول