اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی

نرم‌افزار «تربیت فرزند» رونمایی شد

به مناسبت روز «امور تربیتی و تربیت اسلامی»، نرم‌افزار مناسبتی «تربیت فرزند» در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات «حوزه علمیه قم» تولید و توزیع شد.

نرم‌افزار «تربیت فرزند» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات «حوزه علمیه قم»، این مرکز در ادامه برنامه خود برای تولید نرم‌افزارهای کلاس کم‌حجم از نرم‌افزار «تربیت فرزند» با موضوع پرسش‌ها و شبهات و پاسخ‌های آن‌ها در راستای تربیت اسلامی فرزند، رونمایی کرد.

این نرم‌افزار شامل 100 پرسش و پاسخ در 6 موضوع حقوق فرزندان، تربیت دینی فرزندان، تربیت جنسی فرزندان، مشکلات رفتاری فرزندان، اختلافات والدین با فرزندان و تشویق و تنبیه فرزندان است.

پیش از این هفت نرم‌افزار غدیر (به مناسبت عید سعید غدیر)، خورشید نینوا (به مناسبت ماه محرم)، صبح بیداری یک و 2 (به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی)، کوثر (ویژه ایام فاطمیه)، فریضه انتخاب (ویژه انتخابات) و پیامبر اعظم (به مناسبت تولد حضرت رسول «ص») در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه تهیه و تولید شده است.

علاوه بر اتقان بالا، حجم کم و عدم نیاز به نصب نرم‌افزار و سهولت در استفاده و دستیابی به محتوای مورد نظر از دیگر خصوصیات این نرم‌افزارها است.

ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺮای درﯾﺎﻓﺖ اﯾﻦ ﻧﺮم‌اﻓﺰار ﺑﻪ ﭘﺎﯾﮕﺎه اﻃﻼع‌رﺳﺎﻧﯽ اﻧﺪﯾﺸﻪ قم ﺑﻪ آدرس http://www.andisheqom.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول