اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خبر داد

ثبت‌نام بیش از 31 هزار نفر در خراسان رضوی برای حفظ قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی گفت: در سال‌های 91 و 92 بیش از 31 هزار نفر در استان برای آموزش حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام بیش از 31 هزار نفر در خراسان رضوی برای حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری که در تالار نور مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع قرآن کریم رشد بسیار چشم‌گیری داشته که قابل مقایسه با قبل از آن نیست.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خدمت به قرآن کریم بوده است، افزود: در خراسان رضوی خدمت به قرآن کریم را با توجه به حرم امام هشتم (ع) یک اصل می‌دانیم و سابقه قرآن کریم در مشهد از گذشته بوده و از کمیت و کیفیت خوبی نیز برخوردار است.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: مقام معظم رهبری چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی بیشترین نقش را در توسعه قرآن کریم در کشور و خراسان رضوی داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های فرهنگی در اوقاف استان حفظ قرآن کریم در بقاع متبرکه است، گفت: ما هیچگونه اعتبارات دولتی نداریم؛ اعتبارات ما از موقوفات و بقاع متبرکه بوده و درصد موقوفات قرآنی در خراسان رضوی بسیار پایین است که امیدواریم در آینده وقف در خصوص قرآن کریم افزایش یابد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول