اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک تاکید شد

برخورد جدی با صنوف متخلف/ارائه اجناس با قیمت واقعی

نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک با حضور اعضای این ستاد برگزار و طی آن بر برخورد جدی با صنوف متخلف تاکید شد.

برخورد جدی با صنوف متخلف/ارائه اجناس با قیمت واقعی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، بهنام جهانی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک ضمن تبریک زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندس اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک با همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات اجرایی نقش مهم و اثرگذاری خواهد داشت.

بخشدار مرکزی قرچک با اشاره به اینکه اداره صنعت،معدن و تجارت، مجمع امورصنفی و اداره تعزیرات حکومتی با فرارسیدن سال نو جلسات هفتگی منظمی داشته باشند، افزود: کلیه واحدهای صنفی بویژه واحدهای صنفی خدماتی در پایان سال و ایام نوروز بصورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان  باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: اجناس در سطح شهرستان باید با قیمت واقعی و عالی به شهروندان عرضه شود و در صورت دیدن هرگونه تخلف و کم‌کاری با صنوف برخورد می‌شود.

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک جلوگیری از افزایش قیمت ها در سطح بازار را از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار برشمرد، افزود: این ستاد با تشکیل اکیپ‌های بازرسی و نظارتی به وضعیت واحدهای صنفی در سطح شهرستان قرچک بپردازد.

جهانی اظهار داشت: برگزاری جلسات و هماهنگی‌های ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک می‌تواند ضمن رفع مشکلات و کمبودهای موجود در بازار، در عرضه یکنواخت و عادلانه کالا بین مردم نقش مهمی ایفا کند.

بازرسی از 15 هزار واحد صنفی در سال 92/گزارشی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی در قرچک

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک نیز در ادامه این نشست گزارش تحلیلی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی در سطح شهرستان ارائه داد و افزود: در سال جاری بیش از 15 هزار واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته که از این تعداد 2 هزار و 113 واحد متخلف شناخته شده و متخلفین با تشکیل پرونده به ارزش مجموعاً 8 میلیارد ریال برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

ولی‌الله زندیه خاطر نشان کرد: 10 فروشگاه در ارتباط با عرضه سبد کالایی در نظر گرفته شده که از این تعداد روزانه 10 فروشگاه آمادگی کامل در عرضه سبد کالایی با توزیع تمامی اقلام را دارند و لذا با تلاش‌های فراوان این مجموعه در شهرستان قرچک تاکنون بیش از 16 هزار سبد کالایی توزیع شده است.

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص برنامه‌های ایام پایانی سال بیان نمود و افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و تعدیل قیمت‌ها نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از پانزدهم لغایت بیست و پنجم اسفند ماه توسط  اداره صنعت و معدن شهرستان قرچک در بلوار امام خمینی(ره) جنب پایانه مسافربری برگزار و تمهیداتی در جهت توزیع میوه شب عید انجام شده که کارهای مقدماتی آن شکل گرفته است.

در پایان جلسه اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و پس از بحث و تبادل‌نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بر پایه این گزارش، نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک  با حضور بهنام جهانی بخشدار مرکزی، ولی الله زندیه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت قرچک، مهدی زمانی افشار عضو شورای اسلامی شهر و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد.

انتهای پیام/2462/س/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول