اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی خبر داد

آموزش مبلغان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قم

معاون فرهنگی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی از آموزش مبلغان حجاب در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قم خبر داد.

آموزش مبلغان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قم

حجت‌الاسلام محمد باقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح حجاب ریحانة النبی اظهار کرد: این طرح در پایه‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی برگزار می‌شود و کسانی که در این طرح شرکت‌ می‌کنند سپس وارد طرح نسیم عفاف می‌شوند.

وی ادامه داد: طرح خوش حجابی در چهار شهر قم، ساری، کاشان، مشهد و ارومیه برگزار شده و طرح حجاب ویژه مدارس در 9 شهر قم، تهران،‌ کاشان، ساری، مشهد،‌ اصفهان، ‌ارومیه،‌ شاهین‌شهر و شیراز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة النبی عنوان کرد: طرح حجاب ریحانة النبی، طرحی آموزشی بوده ولی طرح خوش حجابی طرحی تثبیتی است که براساس آن دخترانی که محجبه می‌شوند، باید حجاب‌ آن‌ها حفظ شود.

وی با بیان اینکه کسانی که وارد طرح خوش حجابی می‌شوند نباید حتماً خوش حجاب باشند، گفت: برخی اوقات در مدارسی وارد می‌شویم که تنها 6 نفر دارای حجاب برتر هستند و در این مدارس به ترویج حجاب و عفاف پرداخته می‌شود.

باقی با اشاره به آغاز طرح جدید آموزش مبلغان حجاب عنوان کرد: این مبلغان در قم آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند و به صورت هفتگی 100 نفر از مبلغان آموزش‌های لازم را دریافت کرده تا افراد به صورت تخصصی با موضوع عفاف و حجاب آشنا ‌شده و در سطوح مختلف در زمینه ترویج حجاب اقدام می‌کنند.

وی از برگزاری جشنواره خوش حجابی خبر داد و افزود: این جشنواره با حضور 400 نفر از دختران خوش حجاب 16 اسفندماه در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول