اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان با اشاره به فداکاری معلم مریوانی در همدردی با ماهان

محمدعلی محمدیان نگاه دنیا را به مریوان جلب کرد

فرماندار مریوان با اشاره به فداکاری محمدعلی محمدیان که موی سر خود را در راستای همدردی با ماهان دانش‌آموز خود تراشید، گفت: این معلم فداکار مریوان را به تمام دنیا معرفی کرد.

محمدعلی محمدیان نگاه دنیا را به مریوان جلب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، عبدالله رشیدی‌پور صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین ارگان‌های علمی جامعه است، گفت: انجام فعالیت در این نهاد کاری اساسی و بسیار مهم است که ایجاد جامعه سالم را به دنبال  دارد.

فرماندار شهرستان مریوان با اشاره به اقدام محمدعلی محمدیان یکی از معلمان مریوانی که موجب شد نگاه تمام دنیا به طرف این شهرستان خیره شود، عنوان کرد: همراهی و همکاری معلمان و مشاوره اولیای دانش‌آموزان با مدارس موجب افزایش راندمان تحصیلی شده و سطح علمی و دانش دانش‌آموزان بسیار تقویت می‌شود.

رشیدی‌پور آموزش و پرورش را متعلق به تمام آحاد جامعه دانست و عنوان کرد: بدلیل اینکه به فرارسیدن بهار و ایام تعطیلات نزدیک شده‌ایم باید یک بازدید اساسی از مدارس به منظور آماده‌سازی آنها برای ورود افراد مسافر و گردشگر و اسکان آنان در این مدارس انجام گیرد.

امام جمعه مریوان هم در این جلسه با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه اظهار داشت: آموزش و پرورش  به عنوان یکی از بزرگترین دستگاه اداری کشور در زمینه تعلیم و تربیت کودکان، جوانان و نوجوانان که به عنوان  آینده‌سازان کشور ما هستند می‌تواند در فردای ایران اسلامی نقش بسیار مهمی بر عهده داشته باشد.

ماموستا مصطفی شیرزادی فراگیری علم و دانش را بر همه واجب دانست و گفت: آیات قرآن کریم به صراحت بر امر خواندن و نوشتن و یادگیری علم و دانش تاکید کرده که این امر باید سرلوحه کاری مسئولان قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات مفید و ارزشمند معلمان در امر تربیت کودکان، عنوان کرد: خوشبختانه با اقدامات مفید و به موقع ارگان‌های مریوان، امروزه اکثریت مدارس سطح شهرستان از امکانات قابل قبولی برخوردارند و از سیستم‌های حرارتی مرکزی نیز بهره‌مند شده‌اند.

عبدالحمید فرجی متذکر شد: ایجاد کلاس‌های درسی متناسب با وضعیت منطقه سبب ایجاد رغبت در امر یادگیری دانش‌اموزان می‌شود که این امر نیز به امری مهم در دستور کاری این اداره قرار دارد و به همین منظور نیز به شیوه‌ای مستمر از مدارس سطح شهرستان بازدید به عمل می‌آید.

انتهای پیام/79017/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول