اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای علمی و مهارتی شغلی

دوره آموزش جامعه‌شناسی خانواده در اردبیل برگزار شد

دوره آموزشی جامعه‌شناسی خانواده با هدف ارتقای سطح علمی و افزایش مهارت‌های شغلی داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر در اردبیل برگزار شد.

دوره آموزش جامعه‌شناسی خانواده در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در مراسم آغازین این دوره آموزشی در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار داشت: در این دوره آموزشی 35 نفر از اعضای داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر استان‌های آذربایجان شرقی، ‌غربی و زنجان و اردبیل حاضر شده و در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان دوره ضمن خدمت جامعه‌شناسی خانواده را سپری می‌کنند.

بهرام غیبی افزود: در این دوره آموزشی که به مدت چهار روز برگزار می‌شود دوره‌های لازم را در محور خانواده و اهمیت آن و همچنین جامعه‌شناسی خانواده و قلمرو آن آموزش می‌بینند.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی مفاهیمی همچون خانواده در جهان سوم، ازدواج، خویشاوندی، کارکردهای خانواده، آسیب‌های خانواده، اهمیت خانواده در اسلام و ایران و تحول نظام خانواده به شرکت‌کنندگان تبیین و تشریح شده و آنها با این مفاهیم آشنا می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان داشت: این دوره آموزشی با هدف ارتقا و افزایش سطح علمی و مهارت شغلی داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر برگزار شده و در این دوره‌ها سعی می‌شود جدیدترین یافته‌های حوزه جامعه‌شناسی خانوادگی به شرکت‌کنندگان انتقال پیدا کند.

غیبی تصریح کرد: در پایان دوره با برگزاری آزمون گواهی پایان دوره 30 ساعته از سوی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران صادر شده و به داوطلبان ارائه می‌شود.

این مسئول گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در طول سال یکی از اولویت‌های جدی بوده به طوری که ما موفق شدیم در یک حرکت وسیع و گسترده در طول سال بیش از صدها ساعت برنامه آموزشی را ارائه و نسبت به انجام آن اقدامات جدی و لازم انجام شود.

انتهای پیام/62004/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول