اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مطرح کرد

ایجاد مراکز خدمات حوزه دین با محوریت موسسه تبیان

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر ایجاد مراکز خدمات حوزه دین با محوریت موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان تاکید کرد.

ایجاد مراکز خدمات حوزه دین با محوریت موسسه تبیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در دیدار با مدیر استان‌های موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان اظهار داشت: موسسه تبیان سازمان تبلیغات اسلامی امروز نقش خود را در عرصه فرهنگ دینی به خوبی ایفا می‌کند و فراتر از یک موسسه به فعالیت می‌پردازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مجموعه تبیان را به عنوان نگین درخشانی در عرصه فعالیت‌های فضای مجازی عنوان کرد و گفت: موسسه تبیان با تدابیر و سیاست‌های کلی که از طرف رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ترسیم می‌شوند به ارائه برنامه‌هایی متناسب با مقتضیات جامعه و در راستای برطرف کردن نیازهای نسل جوان ورود کرده است.

وی مجموعه تبیان را مجموعه‌ای فعال با نیروهای توانمند و متعهد و مخلص ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد که با فراهم شدن امکانات مورد نیاز این مجموعه شاهد گسترش برنامه‌های متنوع فرهنگی این مجموعه باشیم.

سروستانی بر لزوم تشکیل کانون‌های فرهنگی مجازی تاکید کرد و افزود: در صورت عملی شدن این طرح ضمن استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شبکه وسیع فرهنگی زمینه ارتباط و اتصال آن‌ها به شبکه فراهم شده و آنان با بهره گیری از قابلیت‌های تبیان بستر عظیمی را برای تحول در عرصه فرهنگ دینی آماده می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تقدیر از زحمات سیدمیثم آرامن، مسئول سایت تبیان استان بوشهر فعالیت‌های انجام گرفته در موسسه تبیان استان را رضایت بخش ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که با برطرف شدن موانع و تنگناهای اعتباری و تامین منابع مورد نیاز زمینه افزایش میزان خدمت‌رسانی موسسه تبیان بوشهر فراهم شود.

وی تعامل بیشتر با حوزه علمیه از طریق نشر دروس حوزوی در سایت تبیان، استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های تخصصی سازمان نظیر هیئت‌های مذهبی، کانون‌های قرآن و اتصال آنان به عرصه فضای مجازی، ایجاد مراکز خدمات حوزه دین با محوریت تبیان، اتصال انجمن‌های اسلامی به عنوان پایگاه‌های مجازی به شبکه مجازی و استفاده از پتانسیل‌های این مجموعه‌ها و طراحی بازی‌هایی با محتوای مفاخر استانی را از محورهایی دانست که در این عرصه قابلیت گسترش و توسعه بیشتری دارند.

رامین نورعلیزاده، مدیر استان‌های موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان گزارشی از فعالیت‌های این موسسه ارائه کرد و خواستار حمایت‌های بیشتر از مجموعه تبیان در سطح استان شد.

انتهای پیام/66006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول