اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آبادان خبر داد

برگزاری همایش بین‌المللی قرآنی در آبادان

سرپرست فرمانداری آبادان از برگزاری همایش بین‌المللی قرآنی با حضور شرکت‌کنندگان خواهر و برادر در این شهر خبر داد.

برگزاری همایش بین‌المللی قرآنی در آبادان

عزیزالله شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان از برگزاری همایش بین‌المللی قرآنی با حضور شرکت‌کنندگان خواهر و برادر در این شهر خبر داد و اظهار کرد: از دو ماه پیش هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این همایش در دستور کار دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی برای نخستین‌بار است که در شهرستانی به غیر از مرکز استان برگزار می‌شود و این برای من که به تازگی سمت سرپرست فرمانداری این منطقه را عهده‌دار شده‌ام باعث افتخار است.

سرپرست فرمانداری آبادان تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه از همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان انتظار می‌رود همکاری‌های مدنظر و در خور شأنی را به هم رسانند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این همایش قرآنی از ارزش بسیاری برخوردار است عنوان کرد: این برنامه به مدت 6 روز در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

شهبازی ادامه داد: همچنین در این همایش آسمانی، حدود 500 میهمان و نخبه قرآنی حضور پیدا می‌کنند تا شاهد این برنامه بسیار بزرگ باشند.

وی به زمان و مکان برگزاری این همایش اشاره داشت و ابراز کرد: همه میهمانان و شرکت‌کنندگان از 18 تا 24 اسفندماه سال‌جاری در محل سینما نفت شهرستان گردهم خواهند آمد تا در این ضیافت قرآنی حضور داشته باشند.

سرپرست فرمانداری آبادان همچنین عنوان کرد: در جلسات هماهنگی برگزار شده برای تدارک این مراسم، شرکت پالایش نفت آبادان، گمرک، شرکت پاسارگاد و شهرداری حضوری فعال داشته اند و عمده کار بر دوش آنها خواهد بود.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست در این برنامه بین‌المللی و قرآنی حضوری پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول