اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر تاکید کرد

شهروندان در خرید مسکن هوشیارانه عمل کنند

عضو شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به اینکه در مواردی بساز بفروش‌ها مسکن‌هایی که در طرح گذر قرار دارد را می‌فروشند شهروندان باید در خرید مسکن هوشیارانه عمل کنند.

شهروندان در خرید مسکن هوشیارانه عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی اکبرشمسا در جلسه شب گذشته شورای شهر بوشهر اظهار داشت: مسئولان اداره راه و شهرسازی باید مؤلفه‌های شهری را در شهرک نیایش اجرا کنند و مشکلات این شهرک از جمله فضای سبز ، فضای آموزشی را برطرف کنند.

عضو شورای شهر بوشهر در ارتباط با خرید زمین و مسکن نیز اضافه کرد: شهروندان در هنگام خرید زمین یا مسکن نهایت هوشیاری را داشته باشند زیرا در بسیاری موارد پیش آمده که شهروندان بدون کسب آگاهی و با مبلغ هنگفتی اقدام به خرید زمین یا مسکن کرده‌اند و وقتی که برای گرفتن پروانه ساخت اقدام می‌کنند متوجه می‌شوند که واحدشان در طرح گذر قراردارد و باید مسکنشان تخریب شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر تصریح کرد: در مواردی از خرید زمین و مسکن بدون استعلام از شهرداری مردم در فشار قرار می‌گیرند و برای اعمال قانون باید مسکن شان که مبلغ هنگفتی در ازای خرید آن پرداخت کرده‌اند تخریب شود.

شمسا با اشاره به اینکه شهرداری به تازگی اقدام به تعویض و نوسازی سنگفرش قسمتهایی از نوار ساحلی کرده، بیان داشت: با توجه به اینکه عده‌ای از شهروندان هستند که در طول سال یکبار نیز به ساحل نمی‌روند لازم است شهرداری به داخل شهرهم ورود کند و اقدامات مناسبی را برای رفاه حال شهروندان ارائه کند.

شهروندان برای روز شهادت بانوی دو عالم فاطمه(س) اهمیت ویژه قائل شوند

یک عضو شورای شهرنیزدر این نشست گفت: شهرداری باید برای رضایت هرچه بیشترمسافران نوروزی برنامه‌های فرهنگی را تسریع ببخشد تا زمینه رضایت مسافرانی که به استان سفر می‌کنند، فراهم شود.

خدیجه گرشاسبی اضافه کرد: در طول تعطیلات عید نوروز نیز شهرداری باید با نصب بنرهای تبلیغاتی پیام‌های آموزنده و تربیتی را در معرض دید مسافران و شهروندان بگذارد و زمینه فرهنگسازی را فراهم آورد.

وی ادامه داد: شهروندان بوشهری همیشه در عرصه‌های ملی و مذهبی با مردم جامعه همگام بوده‌اند و حتی در بعضی از صحنه‌ها از سایر شهرها نیز پیشگام‌تر بوده است.

گرشاسبی در این راستا ادامه داد: شهروندان باید در ایام عید نوروز جشن‌های مربوط به سال نو را تا قبل از 14فروردین که روز شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س)پایان برسانند و برای این مناسبت مذهبی بزرگ اهمیت ویژه قائل شدند.

انتهای پیام/66006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول