اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر بوشهر خواستار شد

احداث پلاژ جدید برای استفاده بانوان بوشهری

نایب رئیس شورای شهر بوشهر از شهردار بوشهر درخواست کرد در بودجه سال 93 احداث پلاژ بانوان در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

احداث پلاژ جدید برای استفاده بانوان بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا رضایی شب گذشته در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با محوطه‌سازی، آلاچیق و وسایل ورزشی که در پلاژ نصب شده و همچنین باز بودن پلاژ در بیشتر روزهای سال زمینه رضایت بانوانی که از این مکان استفاده می‌کنند، فراهم شده است.

نایب رئیس شورای شهر بوشهر گفت: یک استخر کوچک در محوطه پلاژ بانوان قرار دارد که بانوان خواستار سرپوشیده کردن این استخر شده‌اند و با توجه به اینکه سرپوشیده شدن این استخر به بالا رفتن استانداردهای آموزش شنا نیز کمک می‌کند، لازم است در جهت سرپوشیده کردن این مکان اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه تنها پلاژ بانوان در کشور که اطراف آن دیوارکشی صورت گرفته است پلاژ بانوان بوشهر است، اضافه کرد: با توجه به اینکه در گرمای تابستان شرایط آب و هوایی کار را برای نگهبانان پلاژ دشوار می‌کند، باید دو کانکس برای استفاده نگهبانان در فضای پلاژ استقرار یابد.

وی افزود: فضای سبز پلاژ بانوان نیز وضعیت مطلوبی ندارد و باید برای ایجاد فضای سبز در محوطه پلاژ برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

نایب رئیس شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: فضایی که برای بخش مدیریت پلاژ ساخته شده، فضای مناسبی برای کارآفرینی است که می‌توان از آن برای کارآفرینی بانوان نیز استفاده کرد.

رضایی در پایان خواستار ساخت یک پلاژ دیگر برای بانوان شد و از شهردار درخواست کرد که در بودجه سال 93 احداث یک پلاژ جدید را برای استفاده بانوان در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/66006/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول