اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 رشته

برترین‌های مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های قم معرفی شدند

مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های استان قم با عنوان جام فجر و با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر رسماً به کار خود پایان داد.

برترین‌های مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیئت دو و میدانی قم این پیکارها را به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با شرکت 11 تیم در مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار کرد و رقابت مدعیان در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار شد.

در پایان این پیکارها که در مواد و رشته‌های گوناگون دو و میدانی برگزار شد تیم پایگاه استعدادیابی بسیج با کسب 39 امتیاز در صدر ایستاد و قهرمان شد ضمن اینکه تیم‌های باشگاه پاسارگاد با کسب 20 امتیاز و باشگاه مقاومت سپاه با کسب 19 امتیاز دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی نیز در دوهای 100 و 1500 متر رضا ملک‌پور قهرمان شد در 110 متر با مانع محمد سبب‌کار، در پرش طول میلاد دریساوی و در پرتاب وزنه حامد خزایی مقام‌های نخست و عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها را به خود اختصاص دادند.

این در حالی است که در ماده 100 متر رضا ملک‌پور با زمان 11 ثانیه و 75 صدم ثانیه از تیم پایگاه استعدادیابی بسیج عنوان قهرمانی را از آن خود کرد در حالی که در این ماده محمدرضا فریدی هم تیمی وی با 11 ثانیه و 88 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و عنوان سوم با زمان 12 ثانیه و 58 صدم ثانیه به حجت قلی‌پور از تیم پاسارگاد قم رسید.

در ماده 110 متر با مانع محمد سبب‌کار با زمان 15 ثانیه و 34 صدم ثانیه از تیم پایگاه استعدادیابی بسیج عنوان قهرمانی را به دست آورد ضمن اینکه در این ماده یوسف فرج‌اللهی از تیم مقاومت سپاه قم با 12 ثانیه و 25 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و عنوان سوم با زمان 25 ثانیه و 95 صدم ثانیه به محمود شیری دیگر عضو تیم دو و میدانی مقاومت سپاه قم رسید.

در ماده 1500 متر نیز رضا ملک‌پور با زمان چهار دقیقه و 44 ثانیه و 25 صدم ثانیه از تیم پایگاه استعدادیابی بسیج عنوان قهرمانی را به نام خود به ثبت رساند در حالی که در این ماده محمد زند از تیم دو و میدانی پاسارگاد قم با زمان 5 دقیقه و یک ثانیه و 56 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و عنوان سوم با زمان 5 دقیقه و 2 ثانیه و 85 صدم ثانیه به حامد خلج از تیم آموزش و پرورش ناحیه یک قم رسید.

در ماده پرش طول میلاد دریساوی با پرشی به میزبان 6 متر و 7 دهم سانتیمتر در جایگاه نخست ایستاد و عنوان نخست را به عنوان عضو تیم سپه دار از آن خود کرد در حالی که در این ماده حمیدرضا حلاجیان از تیم یادگار امام با 5 متر و 24 سانتیمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و مقام سوم با پرشی به میزان 5 متر و 13 سانتیمتر به محمد سبب‌کار از تیم پایگاه استعدادیابی بسیج رسید.

پرونده این رقابت‌ها در حالی بسته شد که در ماده پرتاب وزنه حامد خزایی از تیم پاسارگاد قم با 12 متر و 73 سانتیمتر در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، هادی یاوری از تیم مقاومت سپاه با 11 متر و 98 سانتی‌متر به مقام نایب قهرمانی رسید و حسن شکری از تیم پایگاه استعدادیابی بسیج با 11 متر و 39 سانتی‌متر موفق به کسب رتبه سوم این رقابت‌ها شد.

در رده سنی تیمی نیز تیم پایگاه استعدادیابی بسیج با کسب 39 امتیاز در صدر ایستاد و قهرمان شد ضمن اینکه تیم پاسارگاد با کسب 20 امتیاز مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و باشگاه مقاومت سپاه قم با 16,5 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول