اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدزاده به فارس خبر داد

قم در کیک‌بوکسینگ کشور مقام سوم را کسب کرد

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از اختصاص یافتن مقام سوم پیکارهای کیک‌بوکسینگ بین‌المللی به تیم هیئت قم خبر داد.

قم در کیک‌بوکسینگ کشور مقام سوم را کسب کرد

جواد محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه در سه ماهی که مسئولیت هیئت ورزش‌های رزمی را پذیرفته‌ام قهرمانان ما در رقابت‌های مختلف اعم از جوجیتسو، کیک‌بوکسینگ، ووینام و سایر مسابقات کشوری حضور بسیار خوبی داشته‌اند.

وی ادامه داد: هیئت ورزش‌های رزمی دارای تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته بسیار زیادی است و ورزش‌های رزمی به سبب اینکه در بین نوجوانان و جوانان قمی علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد همواره قهرمانان متعددی را در رده‌های سنی، سبک‌ها و میادین مختلف معرفی کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: ما برای رشد و پیشرفت بیش از پیش ورزش‌های رزمی مربیان بسیار خوبی داریم و سعی کرده‌ایم که با قرار دادن امر مهم آموزش در راس امور و اولویت‌های کاری هیئت به صورت جدی به دنبال موفقیت‌های بیشتر در تمام عرصه‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه یکی از مهمترین موفقیت‌های ورزشکاران رزمی قم در رقابت‌های اخیر قهرمانی کشور در سبک کیک‌بوکسینگ بین‌المللی رقم خورد و طی آن تیم قم توانست به 6 مدال خوشرنگ دست یابد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم یادآور شد: در این دوره از مسابقات که زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی به انجام رسید، ورزشکاران مطرح از استان‌های مختلف کشور حضور یافته بودند و رقابت بین مدعیان بر سر کسب مدال در تمام اوزان جذاب و تماشایی بود.

محمدزاده عنوان کرد: میزبان این دوره از پیکارهای رزمی قهرمانی کشور در سبک کیک‌بوکسینگ بین‌المللی، هیئت ورزش‌های رزمی استان البرز بود و این هیئت در مدت 2 روز این رقابت‌ها را برگزار کرد تا نفرات برتر در اوزان مختلف شناسایی شوند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در بین نفرات برتر و مدال‌آور حاضر در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور 6 تن از بهترین رزمی‌کاران قم بودیم و تیم قم با کسب یک نشان طلا و پنج مدال برنز، در مجموع توانست مقام سوم رده‌بندی تیمی این دوره از پیکارها را کسب کند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به مدال‌آوران تیم هیئت قم در این دوره از مسابقات گفت: این تیم با درخشش وحید قائم‌پناه به مدال طلا دست یافت ضمن اینکه مجید اکبری، یونس خلج، مجتبی مرادی، میثم ده‌نمکی و علی محراب‌لو نیز توانستند نشان برنز این رقابت‌ها را کسب کنند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش اعضای کادر فنی و نفرات تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به پیکارهای رزمی قهرمانی کشور در سبک کیک‌بوکسینگ بین‌المللی خاطرنشان کرد: اتفاق مهم دیگر برای تیم ما حضور بسیار خوب جوانان بود که امیدوارم در آینده نیز این درخشش ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول