اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گائینی به فارس خبر داد

حضور تیم‌های 3 رده سنی باشگاه صبای قم در لیگ دسته اول کشور

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم از حضور تیم‌های 3 رده سنی این باشگاه در بازی‌های سال آینده لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور تیم‌های 3 رده سنی باشگاه صبای قم در لیگ دسته اول کشور

هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: باشگاه صبا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در رشته فوتبال تیمداری می‌کند از بین این چهار تیم، سه تیم رده‌های پایه در سال آینده در لیگ دسته اول کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی ادامه داد: تیم‌های فوتبال نوجوانان، جوانان و امید صبای قم از سال 93 به عنوان نماینده فوتبال استان قم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند تا شانس خود را برای صعود به لیگ برتر بیازمایند.

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم افزود: البته امسال تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور داشت اما این تیم در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی به دلیل کسب رتبه آخر در گروه خود به لیگ دسته اول سقوط کرد.

وی یادآور شد: تیم فوتبال جوانان صبای قم امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان رفت و در حالی که تا هفته‌های پایانی شانس صعود به مرحله نهایی و به دست آوردن جواز صعود به لیگ برتر بود در نهایت در لیگ دسته اول ماندنی شد.

گائینی عنوان کرد: امسال تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در 2 گروه مقدماتی با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند تا در پایان از هر گروه 2 تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

وی اظهار کرد: با اینکه در نهایت از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور 2 تیم به لیگ برتر این رده سنی برای سال 93 صعود می‌کنند اما 18 تیم در 2 گروه 9 تیمی برگزار کننده دیدارهای مرحله مقدماتی این فصل بودند و بازی‌ها به صورت نزدیک و نفس‌گیر برگزار شد.

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم افزود: در این بین تیم فوتبال جوانان صبای قم که با کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برای نخستین بار به لیگ دسته اول راه یافته بود در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های مطرحی همگروه بود و در نهایت نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی این فصل را به دست بیاورد.

وی اظهار کرد: تیم فوتبال امید صبای قم نیز امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور داشت و تلاش زیادی انجام داد که به لیگ برتر صعود کند اما این تیم نیز در دسته اول ماند تا از فصل آینده برای بازگشت مجدد به لیگ برتر به میدان برود.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول