اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی:

دانش اقتصادی در بورس حرف اول را می‌زند

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: دانش اقتصادی برای موفقیت در بورس حرف اول را می‌زند، بنابراین سهامداران باید در این راستا گام بردارند.

دانش اقتصادی در بورس حرف اول را می‌زند

وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برای اینکه کسی در بازار سرمایه بتواند توفیق‌های اقتصادی به دست آورد باید در راستای ارتقای دانش اقتصادی خود گام بردارد، چراکه برخورداری از شامه اقتصادی قوی در این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای داشتن توانایی برای ارزیابی اوضاع و احوال سیاسی را پیش شرط ورود به بورس می‌دانند، ادامه داد: داشتن توانایی ارزیابی و تحلیل اوضاع سیاسی کشور و جهان در این زمینه موثر است ولی عامل کلیدی و اساسی داشتن توانایی فعالیت در بازار سرمایه و ریسک‌پذیری است.

جوادی با اظهار به اینکه بانوان می‌توانند به این عرصه وارد شده و بر تجربیات خود اضافه کنند، خاطرنشان کرد: در سه دهه گذشته به وضوح دیدیم هر جایی عرصه برای فعالیت و تلاش بانوان فراهم شده است، موفقیت‌های بی‌شماری به دست آورده‌اند پس در بورس بین آقایان و بانوان تفاوتی وجود ندارد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اظهار داشت: به طور کلی تعداد آقایان فعال در بازار کار بیش از بانوان است، در بورس هم چنین شرایطی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول