اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان:

مردم برای خرید میوه شب عید عجله نکنند

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: مردم برای خرید و انبار کردن میوه عجله نکنند چون در ایام عید نوروز هم عرضه و توزیع میوه صورت می‌گیرد.

مردم برای خرید میوه شب عید عجله نکنند

سیدرضا حکیم‌فعال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه میدان مرکزی میوه و تره‌بار با مساحت 200 هکتار در شرق اصفهان واقع شده، اظهار داشت: این میدان دارای 700 غرفه جهت عمده فروشی میوه و سبزی در خدمت شهروندان است.

وی افزود: فعالیت‌هایی که در خصوص میوه شب عید انجام می‌شود با کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌باشد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ساعت آغاز کار میدان را از سه صبح اعلام و تصریح کرد: به جز روز نخست عید بقیه روزها میدان میوه و تره‌بار باز است.

وی با اشاره به نیاز بیشتر مردم به میوه در ایام پایان سال تاکید کرد: بعضی از اقلام میوه با نرخ دولتی درمکان‌های مختلف از جمله بازارهای روز عرضه می‌شود.

حکیم‌فعال در مورد نحوه نظارت بر قیمت‌ها گفت: نظارت بر کیفیت و قیمت میوه در بازارهای روز و مکان‌های عرضه میوه به‌صورت مستقیم و روزانه است ولی نظارت بر قیمت میوه در مغازه به عهده اتحادیه خرده‌فروشان میوه است.

وی در پایان این نکته را یادآور شد که مردم برای خرید و انبار کردن میوه عجله نکنند، چون در ایام عید نوروز هم عرضه و توزیع میوه صورت می‌گیرد و با اینکار از ازدحام زیاد و اسراف جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/63012/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول