اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت جنوب کرمان خبر داد

راه‌اندازی پایانه صادراتی جنوب کرمان در جیرفت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: پایانه صادراتی جنوب کرمان در شهرستان جیرفت راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی پایانه صادراتی جنوب کرمان در جیرفت

محمود اسکندری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه پایانه صادراتی جنوب کرمان در شهرستان جیرفت راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: مراحل اصلی ایجاد این پروژه عظیم انجام شده و زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در شهرک صنعتی شماره دو جیرفت در نظر گرفته شده است که به زودی سرمایه‌گذاران مرحله عملیاتی طرح را آغاز می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد هرگونه امکان برای سهولت فعالیت تولیدکنندگان در جنوب کرمان تصریح کرد: راه‌اندازی پایانه صادراتی برای اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران از بازاریابی و صدور تولیدات به بازارهای داخلی و خارجی انجام می‌شود.

اسکندری‌نسب افزود: هدف ایجاد پایانه صادراتی در جنوب استان ساماندهی و تسهیل صادرات حوزه جنوب کرمان، کاهش مبادلات گمرکی و هزینه‌های حمل و نقل، توسعه ظرفیت‌های صادراتی جنوب استان، ایجاد رقابت سالم بین صادرکنندگان کالا در جنوب، هم‌افزایی قدرت صادراتی جنوب کرمان به واسطه حضور جمعی صادرکنندگان کالا در پایانه و ایجاد بازار صادرات جنوب استان است.

وی خاطرنشان کرد: جنوب کرمان ظرفیت‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری و توسعه تولید، صنعت، تجارت و صادرات دارد که با کارشناسی صحیح امکان بهره‌برداری حداکثری از این مزیت‌ها ممکن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با تأکید بر اینکه این پایانه در سه فاز اجرا می‌شود، گفت: در فازهای بعدی خطوط فرآوری و تولید محصولات کشاورزی نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/80002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول