به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از نمایشگاه بینالمللی مشهد، حامد ایرانی مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به اینکه افزایش کمّی و کیفی این دوره نمایشگاه در دستور کار ستاد برگزاری نمایشگاه قرار دارد، گفت: از هماکنون برنامهریزی برای برگزاری موفقیتآمیز این نمایشگاه صورت گرفته و رایزنی برای حضور شرکتهای توانمند داخلی و خارجی شروع شده است.
وی با بیان اینکه دوره پیشین این نمایشگاه، با محوریت صادرات به کشور افغانستان برگزار شد و چندین هیئت تجاری از افغانستان و تعدادی از تجار کشور تاجیکستان از نمایشگاه بازدید کردند، گفت: رویکرد برگزاری نمایشگاه ifood کمک به افزایش بازارهای داخلی و صادراتی شرکتکنندگان است و از این رو افزایش هیئتهای تجاری خارجی بازدیدکننده از نمایشگاه و طرحهای ویژه بازدیدکنندگان VIP از نکاتی خواهد بود که در نمایشگاه سال آینده بیشتر نمود خواهد یافت.
ایرانی افزود: مشارکت شرکتهای خارجی به منظور انتقال تجربیات و همچنین تسهیل مراودات تجاری شرکتکنندگان، از جمله دیگر برنامههای پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته (iFood 2014) است که برای تحقق آن، گامهایی برداشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: متناسب با نظرات کمیته عالی برنامهریزی نمایشگاه و شرکت کنندگان، نمایشگاه ifood امسال با زیربخشهای تخصصی از قبیل مواد غذایی، ماشینآلات، سردخانه، دستگاههای چاپ و بستهبندی، شیر و لبنیات، شیرینی و شکلات، نوشیدنیها و مواد غذایی آماده و نیمه آماده تشکیل خواهد شد.
ایرانی افزود: همچنین با توجه به اینکه چای و برنج از ملزومات سفره ایرانی است در این دوره نمایشگاه با اختصاص سالنی به چای و برنج توجه ویژه شده است.
انتهای پیام/2202/غ/چ3000