اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید خیران بهشهری از مرکز توانبخشی شهید هاشمی‌نژاد

خیران بهشهری از مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه‌روزی معلولان ذهنی شهید‌ هاشمی‌نژاد این شهرستان بازدید کردند.

بازدید خیران بهشهری از مرکز توانبخشی شهید هاشمی‌نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، عصر امروز روح‌الله ردایی مدیر کل بهزیستی مازندران و محمدتقی نورزاد فرماندار بهشهر همچنین برخی از مسئولان و 20 تن از خیران بهشهری، از مرکز توانبخشی معلولان شهید هاشمی‌نژاد این شهرستان بازدید کردند.

به گفته مصطفی رجبی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهشهر، موسسه خیریه معلولان شهید هاشمی‌نژاد در سال 75 به همت 17 نفر از خیران با هدف توانبخشی و نگهداری از معلولان ذهنی 14 سال و بالای 14 سال، ارائه خدمات توانبخشی و آموزشی، همچنین کاهش تصدی‌گری دولت تاسیس شد.

وی بیان داشت: این مرکز در ابتدا دارای یک بخش ایزوله و 19 پرسنل بود اما اکنون به همت خیران و هیئت امنای مرکز، ساختمانی در چهار طبقه با امکانات مناسب برای نگهداری از معلولان، ساخته شده است.

رجبی با بیان این‌که 14 مددجوی بخش ایزوله مرکز توانبخشی معلولان ذهنی بهشهر فاقد خانواده هستند، اظهار داشت: در حال حاضر 37 مددجو در بخش ایزوله و در بخشی دیگر، 27 مددجو(دختران بالای 14 سال) نگهداری می‌شوند.

به گزارش فارس، قبل از این بازدید، جلسه‌ای در فرمانداری بهشهر با حضور افراد مذکور برگزار شد.

یکی از اهداف مهم این جلسه، هم‌اندیشی برای بهبود شرایط نگهداری معلولان ذهنی به‌ویژه دختران بالای 14 سال بود که بدون همراهی و مساعدت خیران امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/86001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول