اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

نیروی انسانی مهم‌ترین عامل اجرایی سند تحول بنیادین است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیروی انسانی کارآمد و توانمند را مهمترین عامل اجرایی سند تحول بنیادین دانست.

نیروی انسانی مهم‌ترین عامل اجرایی سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار قاسمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای معلمان قزوین که با حضور جمعی از معلمان، اعضای کادر آموزشی و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه توحید قزوین برگزار شد، اظهار کرد: توجه جدی به نشست‌های شورای معلمان و استفاده از نظرات و پیشنهادهای آنان دراین نشست‌ها یکی از مهمترین سیاست‌های اداره کل آموزش و پرورش قزوین است که در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده آن را پیگیری می‌کند.

وی افزود: سیاست یاد شده از این رو مورد توجه و تاکید قرار دارد که نیروی انسانی کارآمد و توانمند مهمترین عامل اجرایی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش کشور است و می‌تواند پررنگ‌ترین نقش را در این زمینه ایفا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ضمن پراهمیت خواندن نقش شورای معلمان به عنوان اتاق فکر مدرسه از معلمان و کادر آموزشی مدارس این استان خواست تا با هم فکری، مدیریت مشارکتی و تصمیم گیری جمعی، اداره کل آموزش و پرورش قزوین را در مسیر رشد، بالندگی، شکوفایی و دستیابی به اهداف آن یاری کنند.

قاسمی همچنین بر ضرورت افزایش مشارکت معلمان در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با حوزه آموزش تأکید کرد و گفت: در صورتی که احساس تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری‌ها در میان معلمان و کادر آموزشی مدارس شکل بگیرد، اعتماد بیشتری نسبت به آموزش و پرورش به وجود می‌آید و خود این اعتماد بزرگترین سرمایه یک سازمان است که آن را در اجرای برنامه‌هایمان موفق می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: شورای معلمان یک سرمایه و فرصت بزرگی است که باید از آن در راستای عمل به وظایف تعیین شده آموزش و پرورش، تقویت حس اعتماد در بین معلمان مدارس و در نهایت تعلیم و تربیت موفقتر دانش‌آموزان به بهترین شکل بهره برد.

در بخش دیگری از این نشست تعدادی از معلمان نظرات، پیشنهادها و پرسش‌های خود را مطرح کردند که مدیرکل آموزش و پرورش به آنها پاسخ گفت.

انتهای پیام/77011/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول