اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاهش هشت درجه‌ای دما در اردبیل

زمستان در اردبیل همچنان میدان‌داری می‌کند/بارش برف و باران در روزهای آینده

آخرین ماه از زمستان در حالی خودنمایی می‌کند که در روزهای آینده با ورود یک سامانه بارشی برف و باران سراسر استان اردبیل را فرا می‌گیرد.

زمستان در اردبیل همچنان میدان‌داری می‌کند/بارش برف و باران در روزهای آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و براساس اعلام عصر امروز اداره کل هواشناسی استان اردبیل سامانه بارشی که اغلب نقاط استان اردبیل را در بر می‌گیرد اواخر هفته نقاط مختلف را زیرپوشش برده و شاهد بارش‌های متناوب در شهرهای مختلف استان اردبیل می‌شویم.

براساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل با ورود سامانه جوی ناپایدار به منطقه در روزهای آینده جو استان دچار تغییرات قرار می‌گیرد.

این اداره کل تصریح کرد: از عصر فردا به تدریج بر میزان ابرها افزوده شده و همراه با وزش باد، بارش در برخی نقاط استان آغاز می‌شود.

بارش از فردا شب به صورت باران آغاز و در نواحی سردسیر به صورت برف نازل می‌شود.

از نظر حجم، بارندگی‌ها از شدت زیادی برخوردار نبوده و در غالب نقاط استان تا صبح روز شنبه هفته آینده به صورت متناوب و پراکنده ادامه می‌یابد.

در این مدت دمای هوا بین چهار تا هشت درجه کاهش یافته و با خروج کامل این سامانه از روز شنبه، جو استان مجدداً به حالت پایدار رسیده و به ویژه در اواسط هفته آینده دمای هوا افزایش محسوس می‌یابد.

اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل با اعلام آماده باش به شوراهای مدیریت بحران کلیه شهرستان‌های استان از مردم نیز خواست موارد ایمنی را حتماً رعایت کنند.

بارش‌های واپسین زمستان امسال کشاورزان این استان را امیدوار به یک سال زراعی مناسب و پرمحصول کرده تا نگرانی آنها از بابت خشکسالی احتمالی برطرف شده و یک سال زراعی پرمحصول را داشته باشند.

انتهای پیام/62001/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول